گوشی موتورولا Razr Plus 2023 و کسب تاییدیه FCC

گوشی موتورولا Razr Plus 2023 و کسب تاییدیه FCC

موتورولا اولین برندی بود که گوشی تاشو فلیپ معرفی کرد. محصول این کمپانی بسیار موردتوجه قرار گرفت تا جایی که سامسونگ تصمیم به توسعه مدلی رقیب به نام گلکسی زد فلیپ گرفت.

تاکنون چندین نسل از گلکسی زد فلیپ را شاهد بودیم اما گوشی تاشو فیلپ موتورولا با نام ریزر تنها چند مدل پیدا کرده است. به تازگی اطلاعاتی درباره موتورولا Razr Plus 2023 دریافت کردیم، محصول نسل جدید موتورولا که بزودی از راه خواهد رسید.

در ماه فوریه، رندرهای Razr جدید را شاهد بودیم. هفته گذشته، گزارشی مبنی بر اطلاعات بازاریابی رسمی این مدل منتشر شد. در حال حاضر، دستگاه توسط FCC تایید شده است. طبق گفته FCC، موتورولا Razr Plus 2023 آینده با شماره مدل XT2321 با پشتیبانی از چندین باند 5G عرضه خواهد شد.

علاوه بر این، باتری 3640 میلی آمپر ساعتی نسبت به قبل با باتری 3500 میلی آمپرساعتی ارتقایی دارد. گزارش قبلی گفته که این گوشی از شارژ سریع سیمی 30 واتی پشتیبانی می کند. با این حال، اسناد FCC می گوید که با یک شارژر 33 واتی عرضه می شود.

در همین گزارش برخی از ویژگی های کلیدی این گوشی هوشمند نیز فاش شده است. گفته می شود که با صفحه نمایش بیرونی 3.7 اینچی عرضه شده که حتی از صفحه نمایش بیرونی 3.26 اینچی اوپو Find N2 Flip بزرگ‌تر است.

متأسفانه، این تمامی اطلاعاتی است که در حال حاضر روی دستگاه داریم. در اخباری مرتبط روز گذشته، مشخصات کامل دو گوشی موتورولا اج 40 و 40 پرو به صورت آنلاین فاش شد. این احتمال وجود دارد که یکی از این مدل ها نسخه ریبرند شده Moto X40 باشد که در دسامبر گذشته معرفی شد.

اکنون یک پرچمدار جدید موتورولا در فهرست گوگل پلی کنسول رویت شده و دستگاه موجود در وب سایت صدور گواهی با نام Moto Edge+ (2023) شناخته می‌شود و لیست مشخصات کلیدی هم آشکار است. انتظار می رود این گوشی به عنوان نسخه انحصاری ایالات متحده Moto X40 (چین) و Edge 40 Pro (در سطح جهانی) باشد. این دستگاه همچنین به عنوان جانشین Edge+ (2022) شناخته می شود.

تصویر رندر شده از Moto Edge+ (2023) در گوگل پلی کنسول، نمایشگر منحنی با حفره دوربین در وسط و حاشیه باریک را به نمایش می‌گذارد. این دستگاه دارای وضوح تصویر 1080 در 2400 پیکسل و تراکم صفحه نمایش 400DPI است.

بیشتر بخوانید  مشخصات کلیدی گوشی Moto E7 موتورولا فاش شد

طبق فهرست گوگل پلی کنسول، گوشی ، Moto Edge+ (2023) به پردازنده کوالکام SM8550 مجهز است، یعنی اسنپدراگون 8 نسل 2. این پردازنده با تراشه گرافیکی Adreno 730 همراه بوده و با 12 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی عرضه می شود. سیستم عامل آن نیز اندروید 13 خواهد بود.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : گوشی موتورولا Razr Plus 2023 و کسب تاییدیه FCC

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *