گوشی موتورولا موتو X40 با چیپ اسنپدراگون 8 نسل 2

گوشی موتورولا موتو X40 با چیپ اسنپدراگون 8 نسل 2

پس از چندین ماه گمانه زنی، سرانجام کوالکام در جریان رویداد Snapdragon Summit که هفته گذشته برگزار شد، از اسنپدراگون 8 نسل 2 رونمایی کرد. در سال گذشته، موتورولا موفق شد اولین برندی باشد که از اسنپدراگون 8 نسل 1 استفاده می کند. بنابراین، حداقل باید یکی از اولین برندهایی باشد که از اسنپدراگون 8 نسل 2 استفاده می کند. در واقع، خود شرکت تأیید کرد که Moto X40 این پلتفرم را بسته بندی خواهد کرد. چن جین، جنرال موتورز تجارت تلفن همراه لنوو، ورود Motorola X40 را برای اولین بار تایید کرد. او امتیاز بنچمارک AnTuTu را به اشتراک گذاشت که سد 1.3 میلیونی را می شکند.

موتورولا X40 ادعایی که قرار است با نام Motorola Edge 40 Pro وارد بازارهای جهانی شود، در AnTuTu با امتیاز 1,312,901 مشاهده شده است. مطمئناً این یک امتیاز چشمگیر است، اما معیارها فقط … معیار هستند. این یک راه خوب برای بررسی عملکرد و مقایسه آن با گوشی های دیگر است. اما در دنیای واقعی، چیزهای بیشتری برای خوب کردن یک گوشی هوشمند وجود دارد. البته موتورولا X40 باید مشخصات قابل توجهی را برای ادامه میراث نسل قبلی خود به ارمغان بیاورد.

Qualcomm Snapdragon 8 Gen 2 دارای 1 x ARM Cortex-X3 + 4 x ARM Cortex-A715 + 3 x ARM Cortex-A510 است. برای اولین بار، ما یک کلاستر کم مصرف با تنها سه هسته داریم. ما فرض می کنیم که کوالکام مطمئن است که چیپست آن به اندازه کافی کارآمد است و فقط سه هسته لازم است. در حال حاضر، ما دقیقا نمی دانیم که موتورولا X40 چه زمانی وارد بازار می شود. با این حال، کمپین تبلیغاتی این شرکت بیان می کند که به زودی در راه است. در تیزر به «مثل همیشه خوب»، «هت تریک»، «کات کردن هو» و غیره اشاره شده است.

بر اساس اطلاعات فاش شده، Motorola X40 گوشی XT2301-5 است که توسط TENAA به تصویب رسیده است. این گوشی دارای صفحه نمایش 6.67 اینچی OLED با رزولوشن 2400 در 1080 پیکسل خواهد بود. این دستگاه دارای یک اسکنر اثر انگشت زیر صفحه نمایش است و دارای یک سوراخ پانچ برای دوربین سلفی است. این گوشی در انواع مختلف با 8 گیگابایت، 12 گیگابایت و 18 گیگابایت رم عرضه خواهد شد. فضای ذخیره سازی 128 گیگابایت، 256 گیگابایت یا 512 گیگابایت خواهد بود. از نظر اپتیکی، دستگاه دارای یک آرایه دوربین سه گانه با ترکیب 50 مگاپیکسل + 50 مگاپیکسل + 12 مگاپیکسل است. ممکن است به ترتیب اصلی، فوق عریض و پرتره باشد. موتورولا X40 از زوم اپتیکال 4 برابری پشتیبانی می کند. در مورد ظرفیت باتری، گزارش ها متناقض هستند. ما به چیزی بین 4450 تا 4950 میلی آمپر ساعت نگاه می کنیم.

بیشتر بخوانید  کسب تاییدیه BIS توسط گوشی موتورولا Edge 40

این گوشی با نام Motorola Edge 40 Pro گواهی FCC را دریافت کرد. ابتدا با نام Motorola X40 در چین فرود می‌آید، اما عرضه جهانی ممکن است کمی بعد اتفاق بیفتد. بازارهای جهانی نیز موتورولا اج 40 را دریافت خواهند کرد.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : گوشی موتورولا موتو X40 با چیپ اسنپدراگون 8 نسل 2

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *