تاخیر در انتشار بازی Star Wars Jedi: Survivor

تاخیر در انتشار بازی Star Wars Jedi: Survivor

EA سال گذشته دنباله مورد انتظار Star Wars Jedi: Fallen Order را اعلام کرد. این بازی با عنوان Star Wars Jedi: Survivor قرار بود در 17 مارس روی رایانه‌های شخصی و کنسول‌ها عرضه شود. مانند بسیاری دیگر از عناوین AAA که اخیراً اعلام شده‌اند، این بازی نیز طعمه تاخیر شده است. خوشبختانه انتظار در مقایسه با Starfield و Redfall کوتاهتر است.

Star Wars Jedi: Survivor اکنون در 26 آوریل قابل بازی خواهد بود. EA می‌گوید بازی به پایان رسیده است و از زمان اضافی برای تمرکز بر رفع اشکالات، بهبود تجربه بازیکن و مهم‌تر از همه، اجتناب از شکست‌هایی مانند Battlefield 2042 استفاده می‌کند. انتظار نزدیک به شش هفته همچنین باید به بازیکنان زمان بیشتری بدهد تا مهارت‌های خود را تقویت کنند، زیرا Survivor در حال شکل‌گیری است که به سختی Fallen Order است.

در مقایسه با بازی‌های اخیر مانند Forspoken و Hogwarts Legacy، Star Wars Jedi: Survivor آنقدرها هم سخت نیست. مشخصات “توصیه شده” آن شامل AMD Ryzen 5 5600X/Intel Core i5-11600K، Nvidia GeForce RTX 2070/AMD Radeon RX 6700 XT، 16 گیگابایت رم و 130 گیگابایت فضای ذخیره سازی است. خوشبختانه، راه‌اندازی‌های اخیر EA، مانند Need For Speed Unbound، بدون هیچ مشکلی راه‌اندازی شد و Star Wars Jedi: Survivor در حالت ایده‌آل باید از همین روند پیروی کند.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  فیفا ۱۷،تغییری بزرگ

نظرات در مورد : تاخیر در انتشار بازی Star Wars Jedi: Survivor

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *