گوشی مرموزی از Realme 5G تاییدیه 3C گرفت

گوشی مرموزی از Realme 5G تاییدیه 3C گرفت

به نظر می رسد ریلمی گوشی هوشمند جدیدی در دست دارد زیرا دستگاهی با شماره مدل RMX3478 در گواهی 3C چین رویت شده است. این لیست ظرفیت باتری دستگاه را تأیید می‌کند و انتظار داریم بزودی از راه برسد.

این لیست برای اولین بار توسط Piyush Bhasarkar، افشاگر مطرح مشاهده شد و نشان می‌دهد که این گوشی Realme آینده دارای سرعت شارژ سریع 65 واتی است. این اسمارتفون همچنین یک گوشی 5G از برند چینی بوده که انتظار داریم در بخش میان رده باشد.

ریلمی در مورد این گوشی اطلاعاتی ارائه نداده است، و همچنین شاهد افشای اطلاعاتی در این مورد نبوده ایم. از آنجایی که این مرحله اولیه صدور گواهینامه برای این گوشی است، ممکن است مدتی بعد از راه برسد.

در اخبار مرتبط، ریلمی در حال آماده شدن برای عرضه گوشی هوشمند Realme Q5 در چین است. دستگاه با چندین شماره مدل مشاهده شد. گفته می شود این گوشی از شارژ سریع 80 واتی پشتیبانی می کند. انتظار می‌رود این اسمارتفون دارای صفحه نمایش 6.62 اینچی AMOLED با رزولوشن FHD+ و نرخ نوسازی 120 هرتز باشد.

شایعات حاکی از آن است که Realme Q5 از پردازنده کوالکام Snapdragon 870 با حداکثر 12 گیگابایت رم و 512 گیگابایت حافظه داخلی پشتیبانی می کند. احتمالاً با یک سیستم دوربین سه گانه همراه با لنز اصلی 64 مگاپیکسلی، دوربین اولتراواید 8 مگاپیکسلی و سنسور ماکرو 2 مگاپیکسلی در عقب خواهد داشت. برای امنیت، دستگاه دارای یک اسکنر اثر انگشت زیر نمایشگر خواهد بود.

در اخباری مرتبط Realme به تازگی از نسخه شایعه شده 9 Pro+ Free Fire Limited در تایلند رونمایی کرد. این گوشی پیشتر در رسانه ها درز کرده بود و در نهایت کمپانی چینی تصمیم به معرفی آن گرفت.

این تلفن دارای طراحی منحصر به فرد مبتنی بر گیمینگ است و همانطور که در تصویر زیر مشاهده می کنید، دارای باکس خرده فروشی خاص با تم Free Fire است. به غیر از طراحی جدید، محتویات جعبه و طراحی باکس، گوشی Realme 9 Pro+ مانند مدل اصلی Realme 9 Pro+ است و دقیقاً همان مشخصات را دارد. Realme 9 Pro+ Free Fire Limited Edition را می‌توان با قیمت 357 دلاری با 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت فضای ذخیره سازی خریداری کرد.

بیشتر بخوانید  ریلمی 12 پرو در پیکربندی جدید عرضه شد

بنابراین، دارای صفحه نمایش 6.4 اینچی امولد 90 هرتزی با وضوح FHD+، پردازنده Dimensity 920 مدیاتک، سیستم دوربین سه گانه عقب با دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی با OIS، دوربین اولتراواید 8 مگاپیکسلی و دوربین ماکرو 2 مگاپیکسلی، دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی و برخی دیگر است. ناگفته نماند که دستگاه باتری 4500 میلی امپرساعتی با فناوری شارژ سریع 66 واتی هم دارد و تحت سیستم عامل اندروید 12 عرضه می شود.

در حال حاضر مشخص نیست که آیا این نسخه ویژه و محدود Realme x Free Fire 9 Pro+ وارد بازارهای دیگر خواهد شد یا خیر. در اخباری مرتبط ریلمی چندین دستگاه را در جدیدترین سری‌های شماره‌دار خود معرفی کرده است، مانند Realme 9 Pro، Realme 9i، Realme 9 Pro، Realme 9 Pro+ و Realme 9 5G. در حال حاضر، این شرکت گوشی هوشمند Realme 9 4G را به عنوان جدیدترین محصول اضافه شده به خط تولید معرفی کرد. در ادامه به طور مفصل با محصول تازه رونمایی شده ریلمی آشنا خواهیم شد.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : گوشی مرموزی از Realme 5G تاییدیه 3C گرفت

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *