گوشی مرموزی از شیائومی با اسم رمز N7 در راه است

گوشی مرموزی از شیائومی با اسم رمز N7 در راه است

شایعاتی در مورد یک دستگاه جدید شیائومی که تنها با نام “N7” شناخته می شود، منتشر شده که گفته می شود بخشی از محصولات آینده و رده بالا این شرکت خواهد بود.

گزارش اخیر شماره مدل های سری گوشی شیائومی 14 را نشان داده که انتظار می رود اواخر امسال در چین عرضه شوند. علاوه بر این، یک پست Weibo توسط افشاگر صنعت Digital Chat Station به وجود یک مدل جدید اشاره کرد.

گفته می شود که Xiaomi 14 و 14 پرو به ترتیب دارای شماره مدل 23127PN0CC و 23116PN5BC برای بازار چین هستند. برای بازار جهانی، این دستگاه ها با شماره مدل 23127PN0CG و 23116PN5BG همراه می شوند. جالب اینجاست که نام‌های مدل کوتاه‌شده این گوشی‌های هوشمند با «N3» و «N2» به ترتیب نشان‌دهنده شیائومی 14 و 14 پرو هستند.

از سوی دیگر، شایعه شده است که Xiaomi 14 Ultra آینده شماره مدل N1 خواهد داشت. انتظار می‌رود تمامی این دستگاه‌ها از چیپست اسنپدراگون 8 نسل 3 استفاده کنند که برای اولین بار در ماه نوامبر معرفی می شوند.

این دستگاه کاملاً جدید به نظر می رسد، زیرا هیچ نسل قبلی با آن مرتبط نیست. گمانه زنی ها حاکی از آن است که شیائومی ممکن است با N7 وارد بازار گوشی هوشمند فلیپ شود. با این حال، توصیه می شود برای تایید هویت این دستگاه مرموز N7 منتظر گزارش های بیشتر باشید.

در اخبار مرتبط، افشاگر مطرح Ice Universe ادعا می‌کند که Xiaomi 14 Ultra می‌تواند در مقایسه با نسل قبلی خود، Xiaomi 13 Ultra، که در آوریل امسال عرضه شد، زودتر عرضه شود. این به احتمال رویت شدن Xiaomi 14 Ultra در سه ماهه اول سال 2024 اشاره دارد.

در دیگر خبرها انتظار می رود شیائومی گوشی تاشو MIX Fold 3 را در نیمه دوم سال جاری عرضه کند. به طور دقیق، این دستگاه احتمالا در ماه آگوست عرضه می شود. چندین جزئیات از گوشی تاشو پیشتر در افشای اطلاعات اخیر فاش شده است. اکنون، یک پست جدید Weibo توسط افشاگر مطرح Digital Chat Station، اطلاعات بیشتری را در مورد MIX Fold 3 ارائه می دهد.

Xiaomi MIX Fold 3 از طراحی نازک و سبکی برخوردار است که انتظار می رود یکی از برجسته ترین ویژگی های آن باشد. علاوه بر این، DCS ادعا کرد که این دستگاه با یک دوربین سلفی زیر نمایشگر به فروش خواهد رسید. برای یادآوری، دستگاه های MIX Fold و MIX Fold 2 اصلی دوربین داخلی ندارند.

بیشتر بخوانید  پایه شارژ بی سیم 50 واتی شیائومی در TDRA مشاهده شد

DCS همچنین گفت که MIX Fold 3 به دوربین تله فوتو پریسکوپ مجهز خواهد شد که زوم اپتیکال 5 برابری را ارائه می دهد. از شارژ بی سیم 50 واتی پشتیبانی خواهد کرد.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : گوشی مرموزی از شیائومی با اسم رمز N7 در راه است

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *