انتشار تصویر زنده گوشی ویوو NEX 5

انتشار تصویر زنده گوشی ویوو NEX 5

اگر شایعات و گزارش های قبلی صحت داشته باشند، فوریه را باید ماه پر گوشی دانست. زیرا برندهای مختلفی تصمیم دارند محصولات خود را در این ماه دوم سال 2022 معرفی و عرضه کنند. مدل هایی که برخی از آنها گیمینگ و برخی دیگر پرچمداران برجسته خواهند بود.

از جمله گوشی هایی که در این ماه معرفی می شود باید به سری Redmi K50، سری گلکسی اس 22 سامسونگ، ، Black Shark 5، لنوو Legion Y90 و برخی دیگر. البته این ها مدل های پرچمداری بوده و انتظار داریم ده ها مدل میان رده نیز در همین ماه منتهی به بهار معرفی شود.

یکی از گوشی های ماه آینده ویوو NEX 5 بوده که شایعات محدودی پیرامون آن دریافت شد و قرار است با یک گزینه برجسته از سوی ویوو رو به رو باشیم. بخصوص اینکه صفحه نمایش فوق العاده کم حاشیه شامل آن خواهد شد.

به تازگی کاربر Digital Chat Station ویبو اطلاعاتی ارائه داده که نشان می دهد ویوو NEX 5 در ماه فوریه با چنین طراحی که در تصویر مشاهده می کنیم، همراه خواهد بود. طبق تصویر زنده منتشر شده توسط این افشاگر مطرح صنعت، محصول ویوو یک ماژول دوربین برجسته مستطیل شکل عمودی بوده که یک حسگر بزرگ در قسمت فوقانی دو حسگر کوچک کنار یکدیگر قرار می‌گیرد. فلاش LED نیز به صورت خطی باریک در قسمت زیرین ماژول جای گرفت.

 

انتشار تصویر زنده گوشی ویوو NEX 5

بدنه رنگ ماتی داشته و اطلاعات بیشتری از این تصویر بخش پنل عقب دستگاه کسب نمی شود. از آنجایی که تا رونمایی فاصله چندانی باقی نمانده انتظار داریم در روزهای آینده با گزارش و اطلاعات رسمی و غیررسمی مختلفی رو به رو شویم. ویوو سعی دارد محصولی را در فوریه معرفی و عرضه کند که نسبت به رقبا یک گزینه تمام عیار بوده و ویژگی های برجسته پرچمدار هم با آن همراه است.

بنابراین با گزینه ساده از ویوو رو به رو نیستیم. شرکت چینی ویوو نتایج مالی سال گذشته را اعلام نمود و ادعا کرد که سال گذشته نقطه عطفی در بحث مالی برای آنها بود. با معرفی مدل‌های جدید گوشی های هوشمند و استفاده از فناوری های نوین، باید انتظارات بسیاری داشت. Vivo وارد شش بازار جدید شده است و سال گذشته توانسته فروش بزرگی در بحث فروش گوشی هوشمند داشته باشد.

بیشتر بخوانید  گوشی X Fold+ ویوو و کسب تاییدیه TENAA

برای کسب جزئیات بیشتر باید منتظر ماند تا مشخص شود این برند چینی چه برنامه ای در سر دارد و آیا محصولی قابل توجه را معرفی خواهد کرد یا خیر. احتمالا بزودی شاهد پرچمداران جدیدی باشیم.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : انتشار تصویر زنده گوشی ویوو NEX 5

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *