سامسونگ پردازنده های اگزینوس را کنار نمی گذارد

سامسونگ پردازنده های اگزینوس را کنار نمی گذارد

سامسونگ گمانه زنی ها مبنی بر توقف تولید تراشه های اگزینوس را رد کرده است. شایعاتی وجود دارد مبنی بر اینکه این شرکت تا سال 2023/2024 از چیپ های Exynos در سری پرچمدار خود استفاده نمی کند. همچنین استنباط شده است که سامسونگ نیز متعاقباً تولید تراشه ها را متوقف خواهد کرد. گزارش اخیری که در کره جنوبی فاش شده به نقل از سامسونگ می گوید که این شایعه نادرست است.

بیانیه سامسونگ در کنفرانس کنفرانس سه ماهه دوم 2022 این کمپانی منتشر شد که در آن عملکرد خود در سه ماهه را تشریح کرد. سامسونگ می گوید که تجارت تولید اگزینوس خود را متوقف نخواهد کرد و در حال کار بر روی توسعه رقابت برند Exynos است. سامسونگ می‌گوید امیدوار است با سایر مشاغل IP همکاری کند و توسعه‌های اولیه را برای تقویت سهم بازار مشتریان اصلی خود آغاز کند.

چیپ های اگزینوس از دور کنار نمی روند

طبق گزارش ها، سامسونگ همچنین در حال توسعه یک پردازنده پریمیوم به طور خاص برای سری گلکسی اس است. شایعه شده که تیمی متشکل از 1000+ نفر در حال کار بر روی تراشه پیشرفته جدید هستند. با این حال شایعه شده که تلاش ها برای ارائه تراشه پریمیومی گلکسی اس فعلی باعث شده سامسونگ عرضه تراشه جدید اگزینوس را به تاخیر بیندازد. تاریخ عرضه تراشه جدید سری گلکسی اس 2025 خواهد بود و این یعنی در سری گلکسی اس 25 شاهد آن خواهیم بود.

مدل های آینده گلکسی اس 23 تنها دارای تراشه های اسنپدراگون خواهند بود. سامسونگ بار دیگر تاکید می کند که قصد دارد با تحلیل چشم انداز بازار و تقاضاهای جهانی در میان مدت و بلندمدت به مسیر سرمایه گذاری خود ادامه دهد. این برند کره ای همیشه با چیپ های اگزینوس مشکل داشته و نتوانسته به صورت بهینه آن را توسعه دهد. همین امر موجب می شده تا گوشی های تجهیز به چیپ اگزینوس نه تنها داغ کرده بلکه عملکرد چندان جالبی از خود نشان ندهند و نسبت به رقبا محبوبیت خود را از دست دهند.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  گوشی سامسونگ GALAXY A03S بزودی معرفی می شود

نظرات در مورد : سامسونگ پردازنده های اگزینوس را کنار نمی گذارد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *