گوشی لاوا Blaze Pro با نمایشگر 90 هرتزی معرفی شد

گوشی لاوا Blaze Pro با نمایشگر 90 هرتزی معرفی شد

لاوا Blaze Pro به تازگی در هند رونمایی شدشد. همانطور که از نام آن پیداست، این یک نوع ارتقا یافته از Lava Blaze است که در جولای امسال عرضه شد. این گوشی هوشمند در بخش قیمت زیر 12000 روپیه قرار دارد. این گوشی با گوشی هایی مانند Redmi 10 Power، Realme C35 و سایرین در بازار رقابت می کند.

Lava Blaze Pro دارای صفحه نمایش 6.5 اینچی با وضوح HD+ و بریدگی قطره ای است. نرخ تازه سازی 90 هرتز را ارائه می دهد. دکمه پاور به عنوان یک اسکنر اثر انگشت عمل می کند و یک ماژول دوربین مستطیلی باریک در پنل پشتی وجود دارد. این دستگاه دارای پنل پشتی شیشه ای مات است.

در قسمت تصویربرداری، Lava Blaze Pro از دوربین‌های سه‌گانه پشتی بهره می‌برد. این تنظیمات شامل یک سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی با پشتیبانی از زوم 6 برابر، یک لنز فوق عریض 8 مگاپیکسلی و یک واحد عمق 2 مگاپیکسلی است. این گوشی هوشمند دارای یک دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی است.

Lava Blaze Pro در داخل به پردازنده Helio G37 مجهز شده است. دارای 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی است که از طریق اسلات کارت microSD قابل ارتقا است. 3 گیگابایت رم مجازی پشتیبانی می کند. این گوشی هوشمند انرژی خود را از یک واحد باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ 10 واتی از طریق درگاه USB-C می گیرد. روی سیستم عامل اندروید 12 خارج از جعبه اجرا می شود.

Lava Blaze Pro 10499 روپیه قیمت دارد اما می توان آن را با قیمت ویژه 9999 روپیه خریداری کرد. این گوشی هوشمند در رنگ‌های طلایی شیشه‌ای، سبز شیشه‌ای، آبی شیشه‌ای و نارنجی شیشه‌ای عرضه می‌شود. از کانال های آنلاین و آفلاین کشور در دسترس خواهد بود.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  انتشار تصویر رندر گوشی لاوا Storm 5G

نظرات در مورد : گوشی لاوا Blaze Pro با نمایشگر 90 هرتزی معرفی شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *