گوشی ظریف سامسونگ

A5

همه ی ما تقریبا با محصولات سامسونگ آشنایی داریم و می دانیم یکی از برندهای پرطرفدار است که گوشی های متنوعی را عرضه کرده است. خوشبختانه با هر بودجه ی می توان گوشی سامسونگ هوشمند داشت.

گوشی های سامسونگ

سامسونگ به عنوان یکی از پر فروش ترین کمپانی های گوشی همراه به شمار می آید که تنوع کالا و قیمت های مناسب محصولاتش می توانند به عنوان نشانه های موفقیت این شرکت باشند. گوشی های ارزان و میان رده از گوشی های هستند که این روزها در بین ایرانیان طرفداران زیادی داشته اند و همچنین وجود نمایندگی های معتبر فروش گوشی های سامسونگ در ایران را نباید از قلم انداخت.

در میان گوشی های همراه ، برخی را با عنوان ظریف ترین گوشی یا باریک ترین گوشی می شناسند که Galaxy A5 یکی از آنهاست.

Galaxy A5

بدنه پشتی Galaxy A5 از شیشه است و ظاهری زیبا دارد و می توان آن را جز یکی از سبک ترین و باریک ترین گوشی ها دانست البته در میان هم رده های خود به عنوان سبک ترین به شمار نمی آید.

این گوشی جز یکی از گوشی های میان رده با کیفیت است والبته به نسل های گذشته شباهت زیادی دارد و دارای سخت افزار قدرت مندی می باشد که می توان بسیاری از کارها را با آن انجام داد.  حافظه داخلی Galaxy A5 سی و دو گیگ است که می توان تا256 گیگابایت با حافظه جانبی آن را افزایش داد.

صفحه نمایش 5.2 اینچ این گوشی با پنل OLED و فناوری Super AMOLED می باشد که FullHD   برای این گوشی عالی به نظر می آید.البته سامسونگ برای افرادی که می خواهند با این گوشی عکاسی کنند دو سنسور 16 مگاپیکسلی را قرار داده است.

 

 

A5

متاسفانه در برخی از منابع نوشته شده که این گوشی سرعت بالایی نداشته است.

در ادامه با زوم تک همراه باشید….

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  پردازنده Exynos 2400 یک چیپ 10 هسته ای است

نظرات در مورد : گوشی ظریف سامسونگ

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *