گوگل گلاس یا تلفن های هوشمند؟ کدام سریعتر است؟

همانطور که قبلا در زوم تک در مورد گوگل گلاس مطلب نوشته بودم گفته شد که این محصول جدید گوگل یکی از پیشرفته ترین وسایل موجود در جهان است که کاربرد بسیار زیادی دارد ، با گذشت زمان و با پیشرفت تکنولوژی استفاده از این نوع عینک ها کمک زیادی به مردم برای انجام کارهای خود دارند ، همچنین تلفن های هوشمند نیز سخت ترین رقیب این نوع عینک ها می باشند در این جا مقایسه ای بین این دو وسیله انجام شده است.

google-glass-speed-sf

در این مقایسه از بین تلفن های همراه از Galaxy S4 استفاده شده است. به نظر من فناوری امروزی عینک گوگل قابل مقایسه با گوشی های هوشمند نیست! اما براساس نتایج جستجو طرفداران عینگ گوگل در سطح تکنولوژی گوشی های هوشمند است.

نتایج جست و جوی گوگل

استفاده از هر دوی گوگل گلاس و گلکسی اس 4 در جستجو ها مشاهده می شود ، براساس آمار ارائه شده ، این دو کلمه جزو کلمات بیشتر جستجو شده در گوگل است ، گوگل گلس یکی از جالب ترین و حرفه ای ترین دستگاه های هوشمند می باشد ، این دستگاه هوشمند  توسط کمپانی گوگل ارائه شده است ، و به عنوان یک پدیده در بین دستگاه های هوشمند به شمار می رود ، گوشی گلکسی اس 4 هم به عنوان پر فروش ترین گوشی هوشمند در ماه ها اکتبر و سپتامبر می باشد .  این آمار گویای این واقعیت است ، که این دو دستگاه هوشمند از پر جستجو ترین واژه های جستجو شده در موتور جستجوی گوگل است.

گلکسی اس 4 رقیب سر سخت دوقلو های کمپانی اپل بود ، در رقابت بین این دو دستگاه هوشمند اپل در جایگاه نخست و گلکسی اس 4 در جایگاه دوم ایستاده است ، اما این گوشی ها در مقایسه با پدید گوگل گلس (عینگ گوگل) مقداری ابتدایی به نظر می رسند. شما بیشتر کدام فناوری رو دوست دارید عینگ گوگل یا گوشی هوشمند؟ فناوری های نوین امروزی مثل عینک گوگل مطمئنا رقیبی پرو پا قرص برای گوشی هوشمند خواهد بود ، این در حالی است که ارائه گوشی و تبلت های هوشمند 64 بیتی هم رقیبی برای کامپیوتر های خانگی می باشد.

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  گوگل نمایندگی های گوگل گلاس را تعطیل میکند!

نظرات در مورد : گوگل گلاس یا تلفن های هوشمند؟ کدام سریعتر است؟

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *