گوشی سونی Xperia 1 V در راه بازارهای بیشتر

گوشی سونی Xperia 1 V در راه بازارهای بیشتر

سونی اخیرا از گوشی هوشمند Xperia 1 V رونمایی کرده که سازندگان محتوا و عکاسان را هدف قرار داده است. این گوشی دارای سنسورهای دوربین قدرتمند و برنامه‌های حرفه‌ای تولیدمحتوا محور است. پس از تایید عرضه در بازارهای اروپا و بریتانیا، این دستگاه اکنون گواهی NBTC را بدست آورده که نشان می دهد بزودی در تایلند عرضه می شود.

این لیست نشان می دهد که سونی Xperia 1 V با شماره مدل XQ-DQ72 توسط NBTC تأیید شده است. هیچ ویژگی دستگاه در لیست فاش نشده ، با این حال، ما از قبل همه چیزهایی را که باید در مورد گوشی هوشمند بدانیم می دانیم. سونی Xperia 1 V دارای صفحه نمایش 6.5 اینچی 4K HDR OLED است که تصاویری خیره کننده با رنگ های زنده و کنتراست عمیق ارائه می دهد. نرخ نوسازی 120 هرتز نمایشگر، تعاملات روان و پاسخگو را تضمین می کند.

در بخش سخت افزاری، Xperia 1 V از پردازنده Snapdragon 8 Gen 2 قدرت گرفته و می‌تواند به 16 گیگابایت رم مجهز شود که عملکرد عالی و چندوظیفه‌ای بی‌وقفه را رقم می زند. با 512 گیگابایت فضای ذخیره سازی، فضای کافی برای همه فایل ها، برنامه ها و رسانه های خود خواهید داشت. سیستم دوربین گوشی واقعا استثنایی است.

گوشی سونی Xperia 1 V در راه بازارهای بیشتر

این دستگاه دارای دوربین سه گانه در عقب بوده که شامل یک سنسور اصلی 12 مگاپیکسلی شده که قادر به ثبت تصاویر خیره کننده در نور کم است، یک لنز پریسکوپ 12 مگاپیکسلی برای زوم اپتیکال و یک لنز 48 مگاپیکسلی فوق عریض که میدان دید شما را افزایش می دهد هم وجود دارد. دوربین 12 مگاپیکسلی در جلو، تصویربرداری سلفی و تماس های ویدیویی چشمگیر را رقم می زند.

Xperia 1 V که به باتری 4500 میلی آمپر ساعتی مجهز شده ، استفاده طولانی مدت را با یک بار شارژ ارائه می دهد. این گوشی دارای سیستم عامل اندروید 13 بوده و از شبکه 5G نیز پشتیبانی دارد.  علاوه بر این، Xperia 1 V در برابر آب و گرد و غبار مقاوم است و دوام را در محیط های مختلف ارائه می دهد. حالت Cinematography Pro داخلی آن به کاربران کنترل بیشتری بر روی ایجاد ویدیو می دهد و به شما امکان می دهد ظاهر و احساس سینمایی به محتوا ببخشید.

بیشتر بخوانید  عرضه گوشی سونی Xperia 1 V در بازارهای بیشتر

برای کسب جزئیات بیشتر به سایت سونی مراجعه کنید. در اخباری مرتبط انتظار می رود سونی به زودی یک هدفون پرچمدار TWS را عرضه کند. سونی WF-1000MX5 در گذشته اطلاعاتی از آن افشا شده بود. انتظار می رود این محصول به عنوان جانشین WF-1000MX4 وارد بازار شود. اکنون، واکمن بلاگ اطلاعات کلیدی در مورد WF-1000MX5 آینده سونی فاش کرده است.

منبع: Gizmochina

 

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : گوشی سونی Xperia 1 V در راه بازارهای بیشتر

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *