اولین مشخصات کلیدی وان پلاس 10 پرو افشا شد

اولین مشخصات کلیدی وان پلاس 10 پرو افشا شد

OnePlus روی گوشی هوشمند پرچمدار نسل بعدی خود کار می کند و رندرهای OnePlus 10 Pro در حال حاضر به صورت آنلاین منتشر شده است. اکنون اطلاعاتی در مورد مشخصات کلیدی گوشی به دست آورده ایم.

طبق آخرین اطلاعات بدست آمده از 91Mobiles، گوشی هوشمند OnePlus 10 Pro دارای صفحه نمایش 6.7 اینچی منحنی Quad HD + AMOLED با نرخ نوسازی 120 هرتز و یک حفره در سمت چپ صفحه نمایش است که مشابه مدل قبلی خود است.

در بخش مشخصات، این دستگاه مجهز به چیپست پرچمدار آینده کوالکامSnapdragon Gen1 خواهد بود که قبلاً شایعه شده بود که Snapdragon 898 نامیده می شود. انتظار می‌رود این دستگاه دارای 8 یا 12 گیگابایت رم LPDDR5 و 128 یا 256 گیگابایت حافظه داخلی UFS 3.1 با پشتیبانی از اسلات کارت microSD برای افزایش ظرفیت باشد.

گزارش جدید نشان می دهد که این گوشی دارای یک دوربین سه گانه با نام تجاری Hasselblad در قسمت عقب خواهد بود که شامل یک سنسور عریض 48 مگاپیکسلی، یک لنز فوق عریض 50 مگاپیکسلی و یک لنز تله فوتو 8 مگاپیکسلی می شود.

در سمت جلو، دستگاه دارای یک دوربین 32 مگاپیکسلی خواهد بود که در مقایسه با مدل استاندارد با حسگر 16 مگاپیکسلی بهتر است. گفته می شود که این گوشی دارای آخرین سیستم عامل اندروید 12 با OxygenOS 12 است. این گوشی با باتری 5000 آمپر ساعتی در کنار فناوری شارژ سریع 125 واتی عرضه بازار می شود و سریعترین گوشی وان پلاس در سرعت شارژ است.

اگر جدول زمانی که اخیراً گزارش شده است، صحت داشته باشد، وان پلاس 10 پرو تا پایان ژانویه یا اوایل فوریه به طور رسمی در چین معرفی خواهد شد. انتظار می‌رود این دستگاه در ماه مارس یا آوریل به صورت رسمی راهی بازار جهانی شود.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  اولین آپدیت نرم افزاری گوشی OnePlus 11 منتشر شد

نظرات در مورد : اولین مشخصات کلیدی وان پلاس 10 پرو افشا شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *