گوشی سامسونگ Galaxy A34 5G با دوربین 64 مگاپیکسلی همراست

گوشی سامسونگ Galaxy A34 5G با دوربین 64 مگاپیکسلی همراست

سامسونگ در حال کار بر روی یک گوشی هوشمند میان رده اندرویدی جدید است. سامسونگ گلکسی A34 5G اخیراً در اینترنت ظاهر شده است و جزئیات بیشتری در مورد تلفن سامسونگ در حال آشکار شدن است. گلکسی A34 5G دارای لنز 48 مگاپیکسلی است که می تواند دوربین اصلی یا اصلی در پشت باشد. بیایید نگاهی به تمام اطلاعات موجود در مورد گوشی هوشمند اندرویدی مرموز سامسونگ بیندازیم.

یک گوشی هوشمند اندرویدی مرموز سامسونگ در وب سایت گواهی بلوتوث SIG مشاهده شد. تلفن دارای شماره مدل “SM-A346B_DSN” است. اسم رمز قویاً نشان می دهد که Samsung Galaxy A34 5G است. از آنجایی که دستگاه به دنبال دریافت گواهی برای ارتباط بی سیم بلوتوث است، ممکن است در آخرین مراحل توسعه باشد.

همانطور که از نام آن پیداست، سامسونگ گلکسی A34 5G آینده متعلق به سری گلکسی A است که معمولاً شامل گوشی‌های هوشمند با سخت‌افزار و مشخصات متوسط می‌شود. این گوشی هوشمند می تواند از پردازنده Exynos 1280 خود سامسونگ استفاده کند که یک چیپست پردازنده هشت هسته ای است که با GPU Mali G71 MP2 و 6 گیگابایت رم جفت شده است. سامسونگ می تواند حداقل 128 گیگابایت حافظه داخلی در گلکسی A34 5G ارائه دهد.

اخیراً رندرهای ادعایی از گلکسی A34 به صورت آنلاین منتشر شده است. آنها نگاهی دقیق به گوشی هوشمند مرموز اندرویدی ارائه می دهند. رندرها حاکی از آن است که سامسونگ گلکسی A34 5G می تواند دارای صفحه نمایش 6.5 اینچی Full HD+ Infinity U با ناچ قطره ای باشد.

سامسونگ به احتمال زیاد صفحه نمایش Super AMOLED با نرخ تازه سازی 60 هرتز یا بالاتر را تعبیه خواهد کرد. سلف این گوشی هوشمند، سامسونگ گلکسی A33 5G دارای صفحه نمایش 1080p Super AMOLED است.

رندرها حاکی از نصب دوربین سه گانه در پشت سامسونگ گلکسی A34 5G بود. با این حال، شایعات جدید در مورد این تلفن هوشمند ادعا می‌کنند که دستگاه می‌تواند دارای یک دوربین چهارگانه در پشت باشد که شامل یک لنز زاویه باز 48 مگاپیکسلی f/1.8، یک لنز فوق عریض 8 مگاپیکسلی f/2.2، یک لنز ماکرو 5 مگاپیکسلی f/2.4 است. و سنسور عمق 2 مگاپیکسلی f/2.4.

سامسونگ می تواند یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی را در گلکسی A34 5G تعبیه کند که فقط می تواند از شارژ 15 واتی پشتیبانی کند. این شرکت حتی وجود گلکسی A34 را تایید نکرده است، چه رسد به اینکه تاریخ عرضه آن را مشخص کند. از آنجایی که جزئیات این گوشی هوشمند شروع به آشکار شدن کرده است، این امکان وجود دارد که سامسونگ به زودی دست به کار شود.

بیشتر بخوانید  سامسونگ از Galaxy M11 با دوربین سه گانه رونمایی کرد

ظاهر گوشی مرموز سامسونگ در گواهی بلوتوث SIG نشان می دهد که غول فناوری کره جنوبی می تواند به سایر پلتفرم های صدور گواهینامه مرتبط مانند BIS، TENAA، IMEI و موارد دیگر نزدیک شود. از این رو، اطلاعات جدیدی در مورد گوشی هوشمند سامسونگ به زودی منتشر خواهد شد.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : گوشی سامسونگ Galaxy A34 5G با دوربین 64 مگاپیکسلی همراست

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  1. خوبه که سايت آگهي رايگان يک تو در سايت شما معرفي بشه تازه قابليت چت و امکانات خيلي با حاليم داره
    1u1.ir اينم آدرس سايت