ریلمی بزودی گزینه سبز رنگ محصولات خود را عرضه می کند

ریلمی بزودی گزینه سبز رنگ محصولات خود را عرضه می کند

ریلمی قصد دارد بزودی رنگ سبز تبلت، هدفون بی سیم و گوشی هوشمند خود را بزودی معرفی و عرضه کند. این رنگ سبز فسفری بوده و جلوه ظاهری جذابی را به محصولات ریلمی خواهد بخشید.

Realme GT Neo2 در سه رنگ Neo Blue ، Neo Black و Neo Green موجود است. به نظر می رسد رنگ سبز مورد علاقه است زیرا Realme محصولات دیگری را با همان رنگ عرضه کرده است، مانند Realme Watch T1 و Realme Buds Air 2. ممکن است به زودی کار رنگ را به سایر محصولات محبوب از جمله Realme Pad و Realme Book گسترش دهد.

دیروز، معاون Realme و رئیس تازه منصوب شده گروه تجاری بین المللی Realme، مدهاو شیث، عکسی از تمام محصولات شرکت در Neo Green به اشتراک گذاشت. در کنار Realme GT Neo2، Buds Air 2، بندهای Watch T1 و Realme Buds Wireless 2 Neo، این عکس همچنین Realme Pad، Realme Book (بررسی) و یک موس بی‌سیم Realme را به رنگ سبز نئو نشان می‌دهد.

Realme Pad در حال حاضر در رنگ‌های Real Gold و Real Grey در دسترس است در حالی که Realme Book در رنگ‌های آبی واقعی و خاکستری واقعی عرضه می‌شود. هر دو دستگاه بسیار محبوب هستند، اما زمانی که Realme آنها را به رنگ سبز راه اندازی می کند، باید بیشتر مورد پذیرش قرار گیرند. Realme Wireless Mouse-Silent که در مالزی به فروش می رسد نیز به رنگ سبز نشان داده شده است.

هنوز نمی دانیم رنگ بندی جدید این محصولات چه زمانی عرضه می شود، اما این احتمال وجود دارد که در همه مناطق در دسترس نباشند. دیدن خلاقیت تولیدکنندگان در رنگ ها و انحراف از سیاه، خاکستری یا سفیدی که ما به دیدن آنها عادت کرده ایم، بسیار خوب است. امیدواریم این روند همچنان ادامه یابد و به این ترتیب گزینه های بیشتری برای برداشتن دستگاه در اختیار کاربران قرار دهد.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : ریلمی بزودی گزینه سبز رنگ محصولات خود را عرضه می کند

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *