گوشی ریلمی GT Neo 5 SE و کسب امتیاز بزرگ در AnTuTu

گوشی ریلمی GT Neo 5 SE و کسب امتیاز بزرگ در AnTuTu

شرکت ریلمی قصد دارد بزودی گوشی ریلمی GT Neo 5 SE را به عنوان محصولی غیرپرچمدار معرفی و عرضه کند. به تازگی این مدل در پایگاه داده AnTuTu رویت شده که انتظار داریم بزودی از راه برسد.

ریلمی GT Neo 5 SE پیشتر در پلتفرم‌ گواهی MIIT، 3C و TENAA رویت شده که نشان می‌دهد بزودی از راه خواهد رسید. با نگاهی به امتیازات AnTuTu،  گوشی GT Neo 5 SE امتیاز 1,009,127 را به دست آورده است. جدا از عملکرد انتوتو، این فهرست برخی از مشخصات کلیدی را هم فاش می کند. از جمله آنها باید به چیپست کوالکام Snapdragon 7+ Gen 2 اشاره کرد که با 16 گیگابایت رم LPDDR5x،  و یک ترابایت حافظه UFS 3،1 و سیستم عامل اندروید 13 راهی بازار می شود.

علاوه بر این، نمایشگر نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز و وضوح ۲۷۷۲ در ۱۲۴۰ پیکسل را ارائه می دهد. ریلمی GT Neo 5 SE در تست CPU امتیاز 255,246، در تست گرافیک 360,306 امتیاز، در تست حافظه 212,810 امتیاز و در تست AnTuTu UX امتیاز 181,395 را کسب کرد. این تمام اطلاعاتی است که در پایگاه داده مورد اشاره مشاهده شد. طبق اطلاعات کسب شده این مدل پرچمدار نیست و به عنوان میان رده از راه می رسد.

شایعه شده است که این گوشی هوشمند دارای یک صفحه نمایش 6.74 اینچی OLED بوده که در کنار یک باتری بزرگ 5500 میلی آمپرساعتی قرار می گیرد و از شارژ سریع 100 واتی برخوردار است. در قسمت جلو یک دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی داشته در حالی که انتظار داریم در قسمت عقب یک دوربین سه‌گانه با ترکیب لنز اصلی 64 مگاپیکسلی، اولتراواید 8 مگاپیکسلی و یک سنسور ماکرو 2 مگاپیکسلی همراه باشد.

جزئیات بسیار کم است هر چند تاکنون شایعات بسیاری درباره ریلمی GT Neo 5 SE کسب کردیم. کمپانی مورد اشاره درصدد بوده یک محصول متفاوت را معرفی کند که در بخش مشخصات و طراحی می تواند برای علاقمندان جذاب باشد. ریلمی پیشتر بود که نئو 5 پرچمدار را معرفی کرد و حال به دنبال آن است تا محصولی خوش قیمت و جذاب تر را به مخاطبان خود ارائه دهد.

برند مذکور قصد داشته بزودی چندین گوشی دیگر را چه در بخش پرچمدار و میان رده معرفی کند و نئو 5 اس ای یکی از آنها محسوب می شود.

بیشتر بخوانید  گوشی Realme C53 در پیکربندی جدید عرضه شد

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : گوشی ریلمی GT Neo 5 SE و کسب امتیاز بزرگ در AnTuTu

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *