گوشی جدید iQOO Z5 با باتری 6000 میلی آمپرساعتی همراست

گوشی جدید iQOO Z5 با باتری 6000 میلی آمپرساعتی همراست

گوشی جدید سری iQOO Z5 به زودی در چین معرفی خواهد شد. این اطلاعات از Digital Chat Station منتشر شده که جزئیات کلیدی تلفن آینده را نیز فاش می کند. برند فرعی Vivo در حال حاضر iQOO Z5 و Z5x را در بازار داخلی خود ارائه می دهد. علاوه بر این، iQOO اخیراً گوشی‌های هوشمند iQOO Z6 Pro 5G و Z6 را در هند معرفی کرده است.

نام دستگاه سری iQOO Z5 مشخص نیست. با این حال، می توان آن را iQOO Z5 Pro 5G نامید. بر اساس اطلاعات منتشر شده، گوشی هوشمند جدید iQOO Z5 دارای صفحه نمایش 6.58 اینچی LCD با وضوح +FHD خواهد بود. از آنجایی که این دستگاه یک پنل LCD دارد، می‌توانیم انتظار یک اسکنر اثرانگشت را داشته باشیم. گفته می شود که این گوشی از یک باتری بزرگ 6000 میلی آمپر ساعتی نیرو گرفته و از سرعت شارژ 44 واتی پشتیبانی می کند. با توجه به باتری بزرگ، گفته می شود دستگاه دارای ضخامت 9.21 میلی متر است.

این منبع همچنین ادعا کرد که گوشی اسرارآمیز سری iQOO Z5 احتمالاً از پردازنده ای قابل رقابت با پردازنده مدیاتک Dimensity 8000 قدرت می گیرد. دومی از یک CPU هشت هسته ای با چهار هسته 2.75 گیگاهرتز ساخته شده است.

این همه آن چیزی است که در حال حاضر پیرامون iQOO Z5 جدید می دانیم. می‌توانیم انتظار داشته باشیم که در هفته‌های آینده اطلاعات بیشتری درباره این گوشی هوشمند منتشر شود. در اخبار دیگر، یک تلفن Vivo با شماره مدل V2188A در ماه گذشته در گواهی TENAA مشاهده شد. این لیست همان مشخصات را نشان می دهد و اطلاعات به اشتراک گذاشته شده توسط Digital Chat Station را تایید می کند. این احتمال وجود دارد که Vivo V2188A بتواند گوشی آینده سری iQOO Z5 باشد.

در اخباری مرتبط گوشی ویوو iQOO U5 در اواخر سال 2021 رونمایی شده است، اما افشا جدیدی نشان می دهد که نسخه ارزان تری در راه است. این دستگاه ویوو iQOO U5x نام داشته و در حالی که دارای چیپست سری اسنپدراگون 600 خواهد بود، تنها به پشتیبانی شبکه 4G می پردازند و این چیپست چیزی نیست جز اسنپدراگون 680 کوالکام.

بیشتر بخوانید  گوشی جدید iQOO با پردازنده اسنپدراگون SM8365 در راه است

افشاگر مشخصات دیگری از این گوشی را ارائه داده که باید به صفحه نمایش LCD بلند 6.81 اینچی با وضوح HD+ و نرخ نوسازی استاندارد 60 هرتز اشاره کرد. گذشته از آن یک دوربین دوگانه در عقب داشته که گفته می‌شود ترکیبی از دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی و سنسور 2 مگاپیکسلی است.

چیپست هشت هسته ای اسنپدراگون 689 با 4 گیگابایت رم و 128 گیگابایت فضای ذخیره سازی همراه خواهد بود و یک اسلات micro SD برای ارتقا فضای داخلی تعبیه شد. ظرفیت باتری 5000 میلی آمپر ساعت بوده، اما شارژ آن به 10 وات محدود می شود. از طراحی، این گوشی تنها 8.3 میلی متر ضخامت دارد و وزن آن حدود 180 گرم است. iQOO U5x در رنگ‌های مشکی یا آبی در دسترس خواهد بود، اما در حال حاضر اطلاعات بیشتری موجود نیست تا به آن پرداخت.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : گوشی جدید iQOO Z5 با باتری 6000 میلی آمپرساعتی همراست

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *