گوشی جدیدی از وان پلاس تاییدیه گرفت

گوشی جدیدی از وان پلاس تاییدیه گرفت

با ورود Snapdragon 8 Gen 2، بسیاری از برندها در حال حرکت به سمت بخش پرچمداران 2023 هستند. OnePlus نیز از این قاعده مستثنی نیست زیرا این شرکت قصد دارد به زودی OnePlus 11 را عرضه کند. گزارش های متناقضی در مورد این ترکیب وجود دارد. برخی می گویند که یک نوع Pro وجود نخواهد داشت، در حالی که برخی دیگر یک وانیلی و یک نوع Pro را پیشنهاد می کنند. به هر حال، گفته می شود که این گوشی تا قبل از پایان سال جاری معرفی خواهد شد. با این حال، این شرکت هنوز تاریخ عرضه رسمی را اعلام نکرده است. در حالی که همه چیز در حال انجام است، یک تلفن مرموز جدید OnePlus از بلوتوث SIG عبور می کند. تعیین هویت آن دشوار است.

به گفته Mukul Sharma، گوشی OnePlus با شماره مدل CPH2451 می‌تواند بخشی از سری OnePlus 11 یا Nord باشد. لیست نشان می دهد که OxygenOS 13 را با اندروید 13 مستقیماً از جعبه اجرا می کند. جدا از تایید پشتیبانی آشکار از بلوتوث، این تنها جنبه آشکار لیست است. بنابراین می‌تواند هر تلفنی با OxygenOS 13 باشد. اگر گوشی OnePlus Nord باشد، می‌توانیم روی OnePlus Nord CE 3 یا OnePlus Nord CE 3 Lite شرط بندی کنیم. در حال حاضر، اطلاعات کمیاب است، اما انتظار داریم به زودی اطلاعات بیشتری منتشر شود.

طبق اطلاعات فاش شده، OnePlus 11 دارای صفحه نمایش 6.7 اینچی AMOLED با نرخ رفرش 120 هرتز و اسکنر اثر انگشت زیر صفحه نمایش است. این گوشی Qualcomm Snapdragon 8 Gen 2 را مستقیماً با 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت فضای ذخیره سازی برای مدل پایه عرضه می کند. گزینه بالاتر دارای 16 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی خواهد بود. برای اپتیک، OnePlus 11 دارای یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی، یک لنز فوق عریض 48 مگاپیکسلی و یک دوربین تله فوتو 32 مگاپیکسلی با زوم اپتیکال 2 برابر خواهد بود. در قسمت جلویی این گوشی یک دوربین 16 مگاپیکسلی به همراه خواهد داشت. همچنین از باتری 5000 میلی آمپر ساعتی انرژی می گیرد و دارای شارژ سریع 100 واتی است. بدیهی است که با OxygenOS 13 مستقیماً از جعبه راه اندازی می شود.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  وان پلاس 12 و کسب تاییدیه TDRA امارات

نظرات در مورد : گوشی جدیدی از وان پلاس تاییدیه گرفت

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *