گوشی جان سخت Xcover Pro 2 سامسونگ در راه است

گوشی جان سخت Xcover Pro 2 سامسونگ در راه است

سامسونگ سری تبلت و گوشی های جان سخت خود را تحت عنوان Xcover ارائه می‌کند، اگرچه برنامه دقیقی برای عرضه ندارد. مدل جدیدی با نام “سامسونگ Galaxy Xcover Pro 2” در Geekbench با یک چیپست میان رده نسبتاً قدرتمند رویت شد.

پرو بودن باعث می شود این نسخه جانشین Xcover Pro اصلی ژانویه 2020 به شمار رود که به عنوان Xcover 5 از راه رسید. Pro قدیمی دارای یک چیپست Exynos 9611 بود که قدرتمندترین چیپست آن سال محسوب نمی شد، اما همچنان سریع بود.

گلکسی Xcover Pro 2 به تراشه اسنپدراگون 778G که یک چیپست 6 نانومتری (TSMC) با چهار هسته مبتنی بر Cortex-A78 و چهار A55 و تراشه گرافیکی Adreno 642L است، مجهز خواهد شد. این چیپست با یک چیپست پرچمدار قدیمی تر اسنپدراگون (مانند 860) قابل مقایسه است، اما بسیار کارآمد بوده و از شبکه 5G نیز پشتیبانی می کند.

Geekbench همچنین به 6 گیگابایت رم هم اشاره دارد و گزارش داد که 2 گیگابایت رم ارتقایافته نسبت به Pro اصلی دارد. همچنین، مدل جدید اندروید 12 را اجرا خواهد کرد و احتمالا تحت رابط کاربری One UI عمل می کند. نسخه اصلی بهترین پشتیبانی نرم‌افزاری را نداشت و با Android 11 و One UI 2.0 در سال 2020 عرضهشد و اندروید 11 و One UI 3.0 را در سال 2021 دریافت کرد. آخرین به‌روزرسانی امنیتی در دسامبر ارائه شد و خبری از اندروید 12 نشد.

مشخص نیست که سامسونگ چه زمانی Galaxy Xcover Pro 2 را معرفی می‌کند و این گوشی‌ها معمولاً بی سر و صدا رونمایی می شوند، زیرا عمدتاً برای کسب و کار تدارک دیده می شوند. به هر حال جهت کسب جزئیات بیشتر باید منتظر ماند.

در اخباری مرتبط سامسونگ ماه گذشته سری گلکسی اس 22 را بدون هیچ دستگاه صوتی معرفی کرد و این در حالی بود که انتظار داشتیم حداقل یک هدفونی معرفی شود. با این حال، کره ای ها قرار است این مشکل را برطرف کنند و انتظار می‌رود Galaxy Buds جدید را در ماه آگوست طی رویداد Unpacked رونمایی کند.

همانطور که افشاگر @chunvn8888 فاش کرد، هدفون Galaxy Buds Pro 2  جدید سامسونگ TWS خواهد بود که در ماه آگوست معرفی و عرضه می شود. این افشاکننده جزئیات دیگری در مورد نسل دوم گلکسی بادز پرو ارائه نداد، زیرا تا رونمایی فاصله بسیاری باقی ماند. به هر حال صدای بهتر، بهبود حذف نویز فعال و همچنین عمر باتری بیشتر می توان انتظار داشت.

بیشتر بخوانید  قیمت نسخه 512 گیگابایتی نوت 9 مشخص شد

همانطور که قبلاً گزارش شده بود، این بدان معنی است که Galaxy Buds Pro 2 در کنار Galaxy Z Fold4 و Galaxy Z Flip4 معرفی خواهد شد. گلکسی واچ 5 نیز قرار است در همین رویداد رونمایی شود. قیمت آن مشخص نیست اما با توجه به قیمت گذاری سامسونگ برای گلکسی بادز و گلکسی بادز 2، گلکسی بادز پرو 2 می تواند 199 دلار باشد.

طبق گفته کاربر @TheGalox_، سامسونگ ممکن است در حال آزمایش سنسور دمای بدن بر روی دستگاه گلکسی بادز آینده باشد. البته بعید است که این گلکسی بادز پرو 2 باشد، زیرا سامسونگ به احتمال زیاد این ویژگی را به طور انحصاری در گلکسی واچ 5 عرضه خواهد کرد.

 

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : گوشی جان سخت Xcover Pro 2 سامسونگ در راه است

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *