گوشی جان سخت Ulefone Armor 17 Pro معرفی شد

گوشی جان سخت Ulefone Armor 17 Pro معرفی شد

Ulefone یکی از برندهای در حال رشد در بازار گوشی‌های هوشمند مقاوم است و به تولید برخی از عجیب‌ترین دستگاه‌ها در این بخش معروف است. خواه این پر سر و صداترین گوشی هوشمند جهان باشد یا یک گوشی هوشمند مقاوم با نگهدارنده هدفون TWS داخلی. این برند اکنون Ulefone Armor 17 Pro را روانه بازار کرده است که ادعا می کند یک گوشی هوشمند مقاوم لوکس است. بنابراین، بیایید بررسی کنیم که چه چیزی آن را خاص می کند.

معمولاً دستگاه های ناهموار در درجه اول بر روی سخت بودن میخ ها با درجه بندی های مختلف حفاظت از نفوذ حرفه ای یا نظامی تمرکز می کنند. سخت‌کردن دستگاه‌ها معمولاً به قیمت ویژگی‌هایی است که معمولاً از یک تلفن هوشمند مدرن انتظار می‌رود. با این حال، Armor 17 Pro این سازش را انجام نمی دهد زیرا همچنان دارای صفحه نمایش LCD 6.58 اینچی با وضوح +FHD (1080 x 2408) و نرخ تجدید 120 هرتز است. صفحه نمایش دارای یک بریدگی قطره ای است که یک سیستم دوربین 16 مگاپیکسلی را در خود جای داده است.

صفحه نمایش توسط گوریلا گلس 5 محافظت می شود، در حالی که بدنه دستگاه دارای گواهینامه های سنتی مقاوم IP68/69K/MIL-STD-810G است. زیر کاپوت این گوشی هوشمند MediaTek Helio G99 است که یک چیپست مبتنی بر 6 نانومتر با بهره وری انرژی بهبود یافته است. این دستگاه دارای یک باتری 5380 میلی آمپر ساعتی است که در میان بالاترین ظرفیت هایی که می توان در یک دستگاه مقاوم دریافت کرد نیست، با این حال، دارای شارژ سریع 66 واتی و شارژ بی سیم 15 واتی است که ویژگی های بسیار کمیاب در این بخش هستند.

برای اپتیک، این دستگاه دارای سنسور 108 مگاپیکسلی ISOCELL HM2 سامسونگ است که با سنسورهای دید در شب Ulefone جفت شده است. این دستگاه دارای 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی است و امکان افزایش رم مجازی تا 5 گیگابایت نیز وجود دارد. این پیکربندی Armor 17 Pro دارای برچسب قیمتی 499.98 دلار آمریکا است و می توان آن را از طریق AliExpress خریداری کرد.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  گوشی 200 دلاری Ulefone Note 16 Pro معرفی شد

نظرات در مورد : گوشی جان سخت Ulefone Armor 17 Pro معرفی شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *