رونمایی لنوو از لپ تاپ نسل جدید Yoga Slim 7i Carbon

شرکت لنوو به تازگی از لپ تاپ نسل جدید Yoga Slim 7i Carbon با مشخصات کلیدی قابل توجه و طراحی به روز رونمایی کرد. لنوو جدیدترین لپ تاپ نازک و سبک خود را از سری یوگا به نام  Yoga Slim 7i Carbon به بازار عرضه کرده است. وزن این لپ تاپ فقط 966 گرم است و به همراه پردازنده چهار هسته ای نسل یازدهی Tigerlake اینتل ارائه می شود.

طراحی یکی از جذاب ترین ویژگی های Yoga Slim 7i Carbon است. همراه با الیاف اختصاصی این شرکت که وزن بدنه را تا 40 درصد کاهش می دهد در حالی که 25٪ مقاومت بیشتری دارد. لنوو برای دوام بهتر از آلیاژ منیزیم در قسمت زیرین و پوشش استفاده کرده است. صحبت از دوام ، این لپ تاپ 9 تست استاندارد درجه نظامی MIL-STD-810G را پشت سر گذاشته است.
از مشخصات کلیدی Yoga Slim 7i باید به پردازنده نسل یازدهمی Core i5 و i7 اینتل اشاره کرد که توانایی بالایی در پردازش دارد. مدل Core i7 لپ تاپ Yoga Slim 7i از چیپ Core i7-1165G7 و مدل Core i5 چیپ i5-1135G7 دارد.
همچنین صفحه نمایش 13.3 اینچی QHD IPS با وضوح 2560*1600 پیکسل برای لپ تاپ موردبحث در نظر گرفته شد. گذشته از آن پشتیبانی 100 درصدی  استاندارد رنگی sRGB هم دارد. گرافیک مستقلی در کنار پردازنده نیست و از همان گرافیک یکپارچه اینتل Iris Xe در این مدل بهره گرفته شده است. نسخه Core i5 از حافظه رم 8 گیگابایتی و نسخه Core i7 از حافظه رم 16 گیگابایتی LPDDR4X بهره می برد.
گذشته از آن حافظه ذخیره سازی 1 ترابایتی M.2 2280 PCIe NVMe SSD هم تدارک دیده شد. در بخش ارتباطی باید به پورت USB-C 3.2 Gen 2، USB-C Thunderbolt 4، جک هدفون، وبکم 720 پیکسلی با پشتیبانی ویندوز هلو اشاره کرد. از قابلیت های هوش مصنوعی این لپ تاپ می توان به روشن کردن فوری با قدرت کمتری و Super Resolution 2.0 برای پخش فیلم ها با رزولوشن 4K اشاره کرد. علاوه بر کورتانا ، Yoga Slim 7i Carbon با Alexa’s Alexa در مناطق منتخب عرضه می شود.
باتری 50 وات ساعتی در لپ تاپ Slim 7i Carbon هنگام استفاده از برنامه های منظم بهره وری تا 13 ساعت دوام می آورد. علاوه بر این، لنوو ادعا می کند که با پخش فیلم تا 15 ساعت دوام خواهد داشت. با شارژ سریع 15 دقیقه ای، به لطف فناوری Lenovo Rapid Charge Boost دو ساعت برای پخش فیلم دوام بیشتری را می توان مشاهده کرد.
این لپ تاپ با قیمت پایه 1500 و نهایی 1899 دلار بزودی عرضه می شود.
به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  لپ تاپ لنوو Yoga Slim 7i معرفی شد

نظرات در مورد : رونمایی لنوو از لپ تاپ نسل جدید Yoga Slim 7i Carbon

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *