آشکار شدن گوشی آیکیو Neo 8 Pro در AnTuTu

آشکار شدن گوشی آیکیو Neo 8 Pro در AnTuTu

انتظار می رود iQOO Neo 8 Pro به زودی در چین و سایر بازارها عرضه شود. با این حال، پیش از آن، این گوشی هوشمند با شماره مدل V2302A در وب سایت بنچمارک AnTuTu رویت شده است. این لیست همچنین چند مشخصات کلیدی پیرامون iQOO Neo 8 Pro از جمله چیپست و جزئیات ذخیره سازی آن را فاش کرده است.

گفته می شود iQOO Neo 8 Pro از چیپست مدیاتک بهره می برد و تا 512 گیگابایت حافظه داخلی خواهد داشت. برخی از مشخصات این گوشی پیش از این به بیرون درز کرده بود، اما شرکت هنوز به طور رسمی اطلاعاتی در مورد گوشی آینده به اشتراک نگذاشت.

طبق لیست انتوتو، iQOO Neo 8 Pro دارای شماره مدل V2302A است و امتیاز 13,68,597 را در وب سایت بنچمارک کسب کرد. این گوشی قرار است ماه آینده در چین عرضه شود. با این حال، شرکت هنوز تاریخ رونمایی iQOO Neo 8 Pro را به طور رسمی اعلام نکرده است.

این لیست همچنین نشان داده که iQOO Neo 8 Pro از چیپست مدیاتک Dimensity 9200+ بهره می برد که عملکرد بهتری نسبت به چیپست Dimensity 9200 موجود ارائه می دهد. این چیپست با حداقل 16 گیگابایت رم و 512 گیگابایت حافظه داخلی همراه خواهد شد و طبق لیستی که توسط افشاگر صنعت Abhishek Yadav مشاهده شده، از اندروید 13 استفاده می کند.

  • صفحه نمایش: گفته می شود iQOO Neo 8 Pro با صفحه نمایش 6.78 اینچی AMOLED با وضوح 1.5K و نرخ نوسازی 120 هرتز عرضه می شود.
  • چیپست: گوشی هوشمند آینده به احتمال زیاد از چیپست مدیاتک Dimensity 9200+ پشتیبانی می کند.
  • دوربین‌ها: تا جایی که به دوربین‌ مربوط می‌شود، این گوشی دارای سیستم دوربین سه‌گانه عقب با دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی است. پیش بینی می شود که حسگر دوربین اصلی ممکن است 1/1.5 اینچی باشد. سنسورهای دیگر اولتراواید و تله فوتو خواهند بود، اما هنوز هیچ اطلاعاتی در مورد آنها دریافت نکرده ایم.
  • رم و فضای ذخیره سازی: این گوشی هوشمند قطعا با 16 گیگابایت رم و 512 گیگابایت حافظه داخلی عرضه خواهد شد. همچنین گفته شده که این گوشی هوشمند در دو گزینه رم 8 و 12 گیگابایتی به همراه گزینه های حافظه داخلی 128 و 256 گیگابایتی ارائه می شود.
  • باتری: iQOO Neo 8 Pro دارای یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی بوده که احتمالاً از شارژ سریع 120 واتی پشتیبانی می کند، اما هنوز تایید نشده است.
  • سیستم عامل: گوشی آینده با اندروید 13 و رابط کاربری Origin OS 3 برای بازار چین یا یک پوسته Funtouch OS 13 برای باقی نقاط جهان عرضه می شود.
بیشتر بخوانید  افشا اطلاعات کلیدی گوشی iQOO 12 Pro

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : آشکار شدن گوشی آیکیو Neo 8 Pro در AnTuTu

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *