گوشی تاشو موتورولا Razr 50 Ultra در راه است

گوشی تاشو موتورولا Razr 50 Ultra در راه است

موتورولا در نظر دارد بزودی گوشی تاشو Razr 50 Ultra خود را با طراحی بهبودیافته و سخت افزاری بهتر از نسل قبل معرفی کند. اکنون اطلاعات بیشتری منتشر شده است.

91Mobiles لیستی برای گوشی هوشمند موتورولا در وب سایت EEC با شماره مدل XT2453-1 مشاهده کرد که شباهت مشابهی با شماره مدل موتورولا اج 40 اولترا در سال گذشته دارد. گجت 360 توانست حضور گوشی هوشمند ادعا شده در وب سایت را تأیید کند.

در حالی که وب‌سایت نام گوشی هوشمند را فاش نمی‌کند، گزارش اخیر به دستگاهی با اسم رمز «Motorola Glory» اشاره می‌کند که دارای شماره مدل تقریباً مشابه XT-2453-3 است. گفته می‌شود که این گوشی با نام تجاری Razr+ وارد ایالات متحده می‌شود و احتمالاً موتورولا Razr+ 2024 خواهد بود. یک رندر فاش شده همچنین نشان می‌دهد که به صورت یک تاشو به سبک فلیپ عرضه خواهد شد.

سال گذشته، موتورولا Razr 40 Ultra را در کنار مدل استاندارد Razr 40 در بازارهای جهانی از جمله هند عرضه کرد. این گوشی هوشمند از تراشه Snapdragon 8+ Gen 1 بهره می برد و دارای صفحه نمایش داخلی 6.9 اینچی با وضوح FHD+ و پنل POLED با نرخ نوسازی 165 هرتز، همراه با صفحه نمایش بیرونی 3.6 اینچی POLED با نرخ رفرش 144 هرتز است.

Razr 40 Ultra همچنین به یک دوربین اصلی 12 مگاپیکسلی و یک دوربین 13 مگاپیکسلی فوق عریض مجهز شده است. گذشته از آن دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی هم دارد. این گوشی به 256 گیگابایت حافظه داخلی مجهز شده و باتری 3800 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ بی سیم 30 وات و 8 واتی شامل آن شد.

موتورولا Razr 50 Ultra یک تاشو جذاب

در دیگر خبرها موتورولا هر سال نسل جدیدی از گوشی های هوشمند پرچمدار و میان رده خود را معرفی می کند. در این بین بزودی باید شاهد مدل پرچمدار موتورولا Edge 50 Pro باشیم.

این شرکت خبر را از طریق توییتر به اشتراک گذاشت و در عین حال طراحی گوشی را نیز فاش کرد. با این حال، تاریخ دقیق عرضه هنوز اعلام نشده است. به گفته ابهیشک یاداو، کارشناس اطلاعات، موتورولا احتمالا این گوشی هوشمند را در تاریخ 3 آوریل در هند معرفی خواهد کرد. موتورولا پیشتر گفته بود که گوشی هوشمند آینده آنها از پردازنده اسنپدراگون 7 نسل 3 بهره خواهد برد.

این ممکن است برای Edge 50 Fusion شایعه شده باشد تا Edge 50 Pro. گوشی Edge 40 Pro، نسل قبلی، دارای تراشه پرچمدار Snapdragon 8 Gen 2 بود. اگر موتورولا از این الگو پیروی کند، انتظار داریم که Edge 50 Pro از اسنپدراگون 8 نسل 3 استفاده کند. این تمام اطلاعات رسمی است که در حال حاضر توسط این برند به اشتراک گذاشته شده است. با این حال، شایعات حاکی از آن بوده که گوشی هوشمند دارای صفحه نمایش 6.7 اینچی خمیده AMOLED با نرخ نوسازی 165 هرتز خواهد بود.

بیشتر بخوانید  موتورولا ThinkPhone و عرضه ارزان قیمت در ایالات متحده

این دوربین سه گانه در عقب خواهد داشت که شامل یک سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی، یک لنز فوق عریض و یک دوربین تله فوتو با زوم اپتیکال 6 برابر است. دوربین اصلی از OIS (تثبیت کننده تصویر اپتیکال) و فوکوس خودکار لیزری نیز پشتیبانی می کند. علاوه بر این، گفته می شود که دستگاه دارای یک باتری 4500 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 125 واتی و شارژ بی سیم 50 واتی است. انتظار می رود که در رنگ های مشکی، سفید و بنفش عرضه شود. دومی دارای روکش چرم مصنوعی خواهد بود.

در اخباری مرتبط موتورولا برای بهار امسال در نظر دارد چندین مدل گوشی هوشمند جدید معرفی کند و در این بین باید به سری اج 50 مورد اشاره پرداخت که انتظار داریم یک مدل فیوژن داشته باشد. موتورولا اج 50 فیوژن ممکن است به زودی عرضه شود. یک منبع آگاه ادعا کرده که این مدل ادعا شده در دست ساخت است. مشخصات کلیدی گوشی از جمله، پردازنده، نمایشگر، دوربین و جزئیات باتری اشاره شده است. انتظار می‌رود که Edge 50 Fusion جانشین Motorola Edge 30 Fusion شود که در سپتامبر 2022 رونمایی شد.

موتورولا مدل Edge 40 Fusion را در سال 2023 معرفی نکرد. همچنین احتمالاً Motorola Edge 50 Fusion ممکن است در کنار Motorola Edge 50 عرضه شود. مدل پرو انتظار می رود در 3 آوریل رونمایی شود. خبرساز صنعت Evan Blass در پست X (توئیتر سابق) ادعا کرد که انتظار می‌رود گوشی جدید موتورولا با نام Edge 50 Fusion و کد Cusco به زودی عرضه شود. گفته شده که در سه رنگ آبی بالاد (چرم وگان)، صورتی طاووسی و تیدل تیل ارائه می‌شود. این گوشی احتمالا دارای صفحه نمایش 6.7 اینچی POLED با محافظ گوریلا گلس 5 خواهد بود.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : گوشی تاشو موتورولا Razr 50 Ultra در راه است

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *