رونمایی Tag Heuer از ساعت Connected Caliber E4

رونمایی Tag Heuer از ساعت Connected Caliber E4

Tag Heuer، سازنده ساعت‌های هوشمند لوکس، دو مدل ساعت هوشمند جدید را معرفی کرده است که امیدوار بوده مورد توجه مشتریان ثروتمند قرار گیرد. این ساعت Tag Heuer Connected Caliber E4 نام دارد که در دو مدل  42 و 45 میلی متر عرضه می شود. جدا از سایز آنها، چندین ویژگی طراحی وجود دارد که این دو مدل را از یکدیگر متمایز می کند.

تگ هویر با مدل اصلی Carrera Connected و همچنین چندین ساعت هوشمند دیگر پیشگام برند ساعت‌های هوشمند لوکس بود، اما آخرین زوج شباهت چندانی با پیشینیان خود ندارند. مدل 45 میلی‌متری با گزینه‌های متفاوتی از نظر پوشش و بند برای پاسخگویی به انتخاب‌های طراحی بخش متنوعی از بازار ساعت‌های هوشمند عرضه می‌شود. از سوی دیگر، ساعت هوشمند 42 میلی‌متری در یک نسخه با بدنه ساخته شده از فولاد ضدزنگ عرضه شده، اگرچه چندین گزینه بند در دسترس است.

 

رونمایی Tag Heuer از ساعت Connected Caliber E4

 

صفحه نمایش نسخه 45 میلی متری Connected Caliber E4 سایز 1.39 اینچی داشته و از نوع اولد است و از پردازنده کوالکام Snapdragon Wear 4100+ قدرت می گیرد. این دستگاه همچنین به سیستم عامل Wear OS 2 گوگل مجهز است، اگرچه واجد شرایط به‌روزرسانی بعدی Wear OS 3 در اواخر سال جاری و هنگام انتشار سیستم‌عامل جدید است.

ساعت هوشمند 45 میلی‌متری Connected Caliber E4 دارای حسگر ضربان قلب، NFC برای پرداخت‌های موبایلی، ارتفاع‌سنج، قطب‌نما و GPS است. باتری 430 میلی آمپر ساعتی آن می‌تواند دستگاه را یک روز کامل فعال باقی بگذارد، از جمله تا 5 ساعت ردیابی هم خواهد داشت. پردازنده، نرم‌افزار و سایر ویژگی‌های سخت‌افزاری برای مدل 42 میلی‌متری یکسان است، اما باتری کوچک‌تر با ظرفیت 330 میلی‌آمپر ساعتی برای آن تدارک دیده شد.

قیمت سری ساعت هوشمند لوکس Tag Heuer Connected Caliber E4 از 1800 تا 2500 دلار متغیر است و مدل 45 میلی‌متری با روکش تیتانیوم گران‌ترین مدل محسوب می شود. برای کسب جزئیات بیشتر به وب سایت شرکت Tag Heuer مراجعه کنید و زمان عرضه نیز بزودی اعلام خواهد شد.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  ساعت جدید Tag Heuer بزودی از راه می رسد

نظرات در مورد : رونمایی Tag Heuer از ساعت Connected Caliber E4

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *