گوشی تاشو جدید سامسونگ سال 2023 از راه می رسد

گوشی تاشو جدید سامسونگ سال 2023 از راه می رسد

شایعات در مورد گوشی هوشمند سه گانه سامسونگ به سال 2020 برمی گردد، اما تا کنون ما فقط شاهد نمایش های تجاری بوده ایم. امسال، شایعات مربوط به این گوشی هوشمند غیرمتعارف دوباره مطرح شد و برخی گمانه زنی کردند که ممکن است در رویداد Galaxy Unpacked ماه آگوست معرفی شود. اکنون، چندین کارشناس صنعت ادعا کرده اند که هیچ گوشی هوشمند سه گانه در حال توسعه نیست و Galaxy Z Fold 5 و Flip 5 ممکن است تنها گوشی های تاشوی این شرکت کره ای باشند.

سومین تاشوی سامسونگ مدتی است که خبرساز شده و گزارش‌ها حاکی از آن است که این تبلت تبلتی به نام Galaxy Z Tab خواهد بود. این دستگاه قرار بود دارای بزرگترین نمایشگر تاشو باشد که تا کنون توسط این برند عرضه شده است و به سه قسمت تا می شود. با این حال، هنوز هیچ افشا مشخصی وجود نداشته و اکنون کارشناسان شروع به زیر سوال بردن وجود آن کرده اند.

افشاگر معروف مکس جامبور در توییتی اشاره می کند که جزئیات مربوط به گلکسی زد فولد 5 و زد فلیپ 5 آینده همچنان آشکار می شود، اما هنوز هیچ پیشرفت محکمی در مورد مدل سه گانه وجود ندارد. در پاسخ به Jambor، راس یانگ از DSCC می گوید که هیچ مدل سومی از سری گوشی تاشو سامسونگ در سال 2023 عرضه نخواهد شد، به جز مدل های انحصاری چین. Danny Dorresteijn از Sammobile نیز همین گزارش را دارد.

شایعه شده که سامسونگ از سال 2020 بر روی یک گوشی هوشمند سه گانه کار می کند و این شرکت در آن زمان این فناوری را به نمایش گذاشته و یک پتنت برای آن ثبت کرده است. در رویداد MWC امسال، بخش نمایشگر این برند همچنین از کانسپتی برای یک گوشی هوشمند تاشو سه‌گانه، همراه با سایر طراحی‌های نوآورانه گوشی رونمایی کرد. با این حال، به نظر می رسد که باید چند سال دیگر منتظر بمانیم تا سامسونگ از سه تایی رونمایی کند.

سامسونگ همیشه سعی داشته پروژه های نوآورانه ای به مشتریان خود ارائه دهد. پروژه هایی که تجربه کاربری لذت بخشی داشته و می تواند گزینه جذاب به شمار رود. این برند کره ای هر سال گوشی های جدید خود را به نمایش می گذارد.

بیشتر بخوانید  گوشی Galaxy F13 با باتری 6000 میلی آمپرساعتی معرفی شد

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : گوشی تاشو جدید سامسونگ سال 2023 از راه می رسد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *