تبلت OnePlus Pad با چیپ Dimensity 9000 عرضه شد

تبلت OnePlus Pad با چیپ Dimensity 9000 عرضه شد

وان پلاس اولین مدل تبلت خود را در فوریه سال جاری به طور رسمی معرفی کرد. با این حال، به نظر می رسد که شرکت تنها در حال حاضر OnePlus Pad را در بازار اروپا و بریتانیا عرضه می کند.

قابل ذکر است که عرضه این تبلت در اتحادیه اروپا و بریتانیا چند هفته پس از عرضه این تبلت توسط سازنده چینی گوشی های هوشمند در بازارهای ایالات متحده و کانادا صورت می گیرد. این تبلت در یک گزینه تک رنگ، Halo Green، و همچنین پیکربندی فضای ذخیره‌سازی 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی موجود است. در اروپا، OnePlus Pad دارای برچسب قیمتی 499 یورو خواهد بود، در حالی که قیمت آن در بازار بریتانیا 449 پوند تعیین شده است.

به اندازه کافی جالب توجه بوده که نسخه اروپایی آن با شارژر عرضه نمی شود، اما این شرکت اکنون تصمیم گرفته است که یک شارژر OnePlus SuperVOOC بیش از 67واتی را به صورت رایگان ارائه کند. OnePlus همچنین معاملات مختلفی را با تبلت جدید ارائه می دهد. این شامل معامله یک گوشی هوشمند، تبلت یا ساعت مچی واجد شرایط بوده و تا 30 یورو یا 30 پوند جایزه یا 250 یورو یا 250 پوند اعتبار دریافت کنید.

در مورد مشخصات دستگاه، تبلت جدید دارای یک پنل 11.6 اینچی IPS LCD است که وضوح 2800 در 2000 پیکسل، حداکثر روشنایی 500 نیت، HDR10+ و نرخ نوسازی 144 هرتز را ارائه می دهد. در بخش سخت افزاری به پردازنده مدیاتک Dimensity 9000 مجهز شده است. این تبلت از یک باتری بزرگ 9510 میلی آمپر ساعتی انرژی گرفته که از شارژ سریع 67 واتی پشتیبانی می کند. از دیگر ویژگی های قابل توجه می توان به پشتیبانی از Dolby Atmos و Dolby Vision، اندروید 13، دوربین عقب 13 مگاپیکسلی و دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی اشاره کرد.

در اخباری مرتبط OnePlus 11 جدیدترین گوشی پرچمدار وان پلاس بوده که راهی بازار شد و پس از آن شاهد عرضه مدل های میان رده ای چون Ace 2 و Ace 2V بودیم، اما جانشین واقعی 11 رونمایی نشد. اکنون، آخرین اطلاعات به بیرون درز کرده، به برخی از مشخصات OnePlus 12 اشاره می کند. مدلی انتظار داریم اوایل سال آینده معرفی شود.

بیشتر بخوانید  انتشار تصویر رندر ساعت وان پلاس Nord Watch

آخرین اطلاعات از Digital Chat Station منتشر شده که اطلاعات را در Weibo به اشتراک گذاشت. او ادعا کرد که این برند در حال حاضر مشغول آزمایش دوربین جدید پریسکوپ روی محصول “SM8650” است. گزارش شده که این شماره مدل به چیپست نسل بعدی پرچمدار کوالکام یعنی اسنپدراگون 8 نسل 3 اشاره دارد. در حالی که اطلاعات فاش شده به طور مشخص اشاره ای به مدل وان پلاس 12 ندارد، این گوشی هوشمند به احتمال زیاد از چیپ اسنپدراگون 8 نسل 3 بهره خواهد برد. البته با توجه به وجود چیپ اسنپدراگون 8 نسل 2 در وان پلاس 11، عجیب نیست.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : تبلت OnePlus Pad با چیپ Dimensity 9000 عرضه شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *