گوشی اچ تی سی مدل U11 لایف چه ویژگی هایی دارد؟

U11 لایف

شرکت بزرگ اچ تی سی باری دیگر برای ایجاد تحولی بزرگ در اندروید وان گوشی جدیدی به نام U11 لایف را به بازار ارائه داد. اما آیا این گوشی همان اچ تی سی U11 است یا نه؟

در پاسخ به این سوال باید گفت این دو مدل گوشی موبایل با یک دیگر تفاوت های زیادی دارند. با فاش شدن مشخصات و ویژگی های گوشی اچ تی سی U11 بسیاری از ابهامات برای طرفداران این برند از بین رفت. تشابه اسمی با اچ تی سی U11 باعث شده از این گوشی نیز همانند U11 انتظارات سخت افزاری بالایی داشت اما باید گفت این دو مدل از نظر سخت افزاری از هم متفاوت می باشند.

براساس اطلاعات موجود اچ تی سی U11 لایف دارای چیپست اسنپدراگون 630 بوده و در دو نسخه عرضه می گردد. نسخه پایه دارای حافظه داخلی 32 گیگا بایتی همراه با 3 گیگا بایت رم می باشد اما نسخه قوی تر با کمی ارتقا به حافظه داخلی 64 گیگا بایتی و رم 4 گیگا بایتی مجهز می باشد.

از دیگر مشخصات اچ تی سی U11 لایف می توان به باتری 2600 میلی‌آمپری و شارژ فوق العاده سریع , صفحه نمایش 5.2 اینچی با رزولوشن فول اچ‌ دی و دوربین اصلی و سلفی 16 مگاپیکسلی با کیفیت عالی اشاره کرد. همچنین شرکت اچ تی سی اعلام کرده این گوشی از ویژگی Edge Sense برخوردار بوده و دارای استاندارد IP67 می باشد. شایان ذکر است اندروید اوریو به‌صورت اتومات بر روی گوشی قرار گرفته است.

از زمان رونمایی و عرضه این گوشی اطلاعاتی در اختیار ما قرار ندارد.

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید….

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  اچ تی سی Desire 626 راه اندازی شد

نظرات در مورد : گوشی اچ تی سی مدل U11 لایف چه ویژگی هایی دارد؟

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *