نام آیفون 14 مکس اپل چیز دیگری خواهد بود

نام آیفون 14 مکس اپل چیز دیگری خواهد بود

از زمانی که اپل آیفون 8 پلاس را عرضه کرد، به نظر می رسد مدلی با نام پلاس وجود نداشته است. در مقابل، آیفون‌هایی را با نام‌های Pro و Pro Max دیده‌ایم. سری آیفون 14 نیز از این قاعده مستثنی نیست. سری آیفون 14 شامل مدل های آیفون 14، آیفون 14 مکس، آیفون 14 پرو و ​​آیفون 14 پرو مکس خواهد شد. با این حال رسانه های کره ای اخیرا مدعی شده اند که سری آیفون 14 دوباره مدل پلاس خواهد داشت. این گزارش ادعا می کند که آیفون 6.7 اینچی غیر پرو این دستگاه خواهد بود. این بدان معناست که گوشی هوشمندی که ما آیفون 14 مکس می نامیم، در واقع با نام آیفون 14 پلاس وارد بازار خواهد شد.

برخی از طرفداران قدیمی احساس می کنند که تغییر نام به آیفون 14 پلاس بهتر از تغییر نام به آیفون 14 مکس خواهد بود. این به این دلیل است که کاربران نگران این هستند که مدل اشتباهی را به دلیل نام مشابه خریداری کنند. علاوه بر این، طرفداران نوستالژیک احساس می کنند که آیفون 14 پلاس راحت تر از آیفون 14 مکس است. اگرچه هر دو آیفون 14 مکس و آیفون 14 پرو مکس دارای صفحه نمایش 6.7 اینچی یکسان هستند، اما ترکیب آنها دشوار خواهد بود. این بدان دلیل است در حالی که مدل Max از صفحه نمایش متپ استفاده می کند، مدل Pro Max از طراحی حفره ای بهره می برد.

مدل های غیر پرو سری آیفون 14 با دوربین معمولی 12 مگاپیکسلی اپل را خواهند شد. با این حال، مدل پرو به دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی ارتقا پیدا می کنند. با نزدیک شدن به کنفرانس پاییز، گزارش هایی مبنی بر آغاز تولید انبوه آیفون 14 به گوش می رسد و تعدادی از تامین کنندگان اپل هم اکنون ارسال قطعات مرتبط را آغاز کرده اند. در این گزارش همچنین آمده که سامسونگ، یکی از تامین کنندگان اپل، حدود 80 میلیون پنل OLED را روانه بازار کرده که انتظار می رود نیمی از آنها به نسخه های غیر پرو اختصاص داشته باشد.

در مورد قیمت، شایعاتی مبنی بر افزایش قیمت آیفون 14 وجود دارد. از یک سو، قیمت جهانی مواد اولیه گوشی های هوشمند افزایش خواهد یافت. طبق داده های تحقیقاتی، قیمت جهانی گوشی های هوشمند در سال 2021 حدود 10 درصد افزایش می یابد و افزایش قیمت آیفون نیز افزایش می یابد.

بیشتر بخوانید  چگونه میتوانید اجازه دسترسی به موقعیتتان را به یک برنامه بدهید؟(آسان ترین راه)

در اخباری مرتبط برخی از قیمت‌های فرضی SKUهای اپل آیپد پرو M2 آینده توسط LeaksApplePro به اشتراک گذاشته شده است. افشاکننده تخمین می‌زند که ممکن است سه دستگاه آیپد پرو با محدوده تراشه M2 وجود داشته باشد، اگرچه حداقل یکی از آنها پیش از سال 2023 رویت نخواهد شد. با شایعات فراوانی که قبلاً حاکی از آن است که اپل چند نسل ششم M2 را به نمایش خواهد گذاشت. تبلت‌های آیپد پرو در رویداد پاییز، ممکن است نسخه 14.1 اینچی ادعایی باشد که بعداً عرضه خواهد شد.

انتظار می‌رود دستگاه‌های بالقوه اپل آیپد پرو 2022 در دو مدل 11 اینچی و 12.9 اینچی عرضه شوند و البته از پردازنده جدید اپل M2 بهره می‌برند. قیمت آیپد پرو 11 اینچی از 799 دلار خواهد بود و دارای 5G و 128 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی پایه است، اما از پنل مینی LED بهره نخواهد برد. این فناوری اخیر برای آیپد پرو 12.9 اینچی M2 محفوظ خواهد بود که از اتصال 5G نیز پشتیبانی می کند و با مدل پایه 128 گیگابایتی و قیمت پایه 1099 دلار عرضه می شود.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : نام آیفون 14 مکس اپل چیز دیگری خواهد بود

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *