اوپو Find N2 Flip تا 4 سال آپدیت دریافت می کند

اوپو Find N2 Flip تا 4 سال آپدیت دریافت می کند

اوپو در حال برنامه ریزی برای رقابت با سامسونگ در بخش گوشی های تاشو به بیش از یک روش است. آخرین مدل Find N2 Flip آن فقط یک گوشی تاشو دیگر رقیب سامسونگ در بازار نخواهد بود. پس بیایید نگاه کنیم

تا کنون، غول فناوری کره جنوبی متعهد شده است تا ۴ سال به روز رسانی اصلی سیستم عامل اندروید را در دستگاه های خود ارائه دهد. علاوه بر این، این شرکت حتی در مجموع 5 سال به روز رسانی امنیتی را نیز ارائه می دهد. از طرف دیگر، اکثر OEM ها فقط حدود 3 سال به روز رسانی اندروید و 4 سال وصله امنیتی ارائه می دهند. با این حال، اوپو همچنین اعلام کرده است که پشتیبانی نرم افزاری طولانی تری را برای گوشی هوشمند جدید Find N2 Flip خود ارائه خواهد کرد.

به عبارت دیگر، سازنده چینی گوشی های هوشمند در رقابت با سامسونگ در بازارهای جهانی گوشی های تاشو جدی است. برای کسانی که نمی دانند، Find N2 Flip خارج از جعبه بر روی ColorOS 13 اجرا می شود. بنابراین می توانیم انتظار داشته باشیم که دستگاه در نهایت از اندروید 17 نیز پشتیبانی کند. پس از این، یک سال دیگر از وصله‌های امنیتی قبل از اینکه در نهایت به پایان عمر پشتیبانی نرم‌افزاری خود برسد، دریافت می‌کند. Oppo Find N2 Flip از طراحی تاشوی تاشو استفاده می کند که شبیه به Galaxy Z Flip 4 یا مدل Moto Razr است.

در مصاحبه ای، بیلی ژانگ، رئیس فروش و خدمات اوپو در خارج از کشور، در حال حاضر به وضوح بر روی گوشی های تاشو خود تمرکز کرده است. تعهد خود را به این گوشی ها اعلام کرد که در بازار جهانی نیز بسیار رقابتی خواهند بود.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  نسل جدید سری A اوپو با دوربین 108 مگاپیکسلی

نظرات در مورد : اوپو Find N2 Flip تا 4 سال آپدیت دریافت می کند

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *