گوشی اوپو Find X6 Pro دارای حسگر پیروسکوپی

گوشی اوپو Find X6 Pro دارای حسگر پیروسکوپی

با نزدیک‌تر شدن به سال جدید، سازندگان گوشی‌های هوشمند در حال آماده‌سازی برای عرضه گوشی‌های پرچمدار جدید خود هستند. اکنون، جدیدترین افشاگری، جزئیات جالبی را در رابطه با بهترین گوشی Oppo Find X6 Pro نشان می‌دهد که مانند گوشی‌های پرچمدار دیگر برند چینی مانند شیائومی 13 پرو در بازار مقابله خواهد کرد.

برای کسانی که نمی‌دانند، هم شیائومی و هم آخرین نسل گوشی‌های پریمیوم اوپو از نظر عملکرد دوربین با استقبال چشمگیری در بازار مواجه شدند. شیائومی 12 پرو و ​​اوپو فایند ایکس 5 پرو نیز فاقد لنز زوم پریسکوپ بودند که به یکی از لوازم اصلی بازار گوشی های پرچمدار تبدیل شده است. اگرچه این مشکل در Find X6 Pro و Xiaomi 13 Pro آینده اصلاح خواهد شد. با این حال، یک نشت جدید نشان می دهد که اولی ممکن است از نظر کیفیت لنز زوم پریسکوپ از دومی پیشی بگیرد.

این اطلاعات توسط ایستگاه چت دیجیتالی خبره در Weibo (از طریق NotebookCheck) به اشتراک گذاشته شد. برای کسانی که نمی دانند، Find X6 Pro یک رقیب مستقیم برای گوشی های پرچمدار دیگر مانند Vivo X90 Pro+، Xiaomi 13 Pro و سایرین خواهد بود. با این حال، پیشنهاد پرچمدار Oppo می تواند برتری بیشتری نسبت به سایرین داشته باشد. همانطور که ایستگاه چت دیجیتال اعلام کرد، گوشی برتر شیائومی به الگوریتمی برای کمک به بهبود کیفیت تصویر در ماژول زوم پریسکوپ خود متکی است.

از سوی دیگر، Oppo Find X6 Pro بر بهبود کیفیت دوربین زوم پریسکوپ خود به تنهایی از طریق سخت افزار توانمند تأکید دارد. این بدان معنی است که برای عملکرد چشمگیرتر به تنهایی بر روی سخت افزار متمرکز خواهد شد. جدای از این، انتظار می رود که شرکت چینی یک سنسور 1/1.5 اینچی برای سنسور دوربین جدید سوپر زوم ارائه دهد.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  گوشی اوپو Find N3 و کسب تاییدیه های بیشتر

نظرات در مورد : گوشی اوپو Find X6 Pro دارای حسگر پیروسکوپی

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *