کاورهای رنگی پلی استیشن 5 بزودی عرضه می شوند

کاورهای رنگی پلی استیشن 5 بزودی عرضه می شوند

سونی اعلام کرده است که کاورهای کنسول پلی استیشن 5 به زودی در طیف وسیعی از رنگ های کهکشانی جدید به همراه کنترلر DualSense در دسترس خواهند بود. سونی پس از عرضه اولیه کاورهای کنسول پلی استیشن 5 خود در ژانویه سال جاری، سرانجام اعلام کرد که در ماه آینده، کاورهای کنسول در همان سه رنگ کهکشانی کنترلر DualSense، Starlight Blue، Galactic Purple و Nova Pink در دسترس خواهند بود.

پیش از این، کاورهای کنسول پلی‌استیشن 5 تنها در رنگ‌های مشکی نیمه‌نیت یا قرمز کیهانی عرضه می‌شد، که قطعاً پیشنهادات سفارشی‌سازی ناچیزی برای کسانی است که به دنبال نداشتن یک رنگ سفید و آبی در اتاق نشیمن خود هستند.

علی‌رغم طیف جدیدی از رنگ‌ها که سونی سرانجام در 17 ژوئن برای خرید دردسترس قرار می‌دهد، گزینه‌های سفارشی‌سازی برای کنسول پلی‌استیشن 5 هنوز به‌طور گیج‌کننده‌ای محدود هستند، حتی اگر گزینه‌های سفارشی‌سازی ارائه‌شده توسط Dbrand، که Darkplate 2.0 و نسخه‌های متمایز قانونی را تولید می‌کنند، در نظر بگیرید.

با توجه به اینکه کاورهای کنسول پلی‌استیشن 5 تعویض و تعویض می‌شوند، فقط می‌توان امیدوار بود که در آینده برندها و ناشران شروع به اضافه کردن کاورهای کنسول به عنوان بخشی از نسخه‌های کلکسیونر ممتاز در کنار تات معمولی کنند که امکان سفارشی‌سازی بیشتر کنسول را بدون نیاز به خرید فراهم می‌کند.

در دیگر خبرها طی دو هفته گذشته، گزارشی از کار سونی بر روی یک جفت هدفون بی‌سیم گزارش داده‌ایم. این مدل‌های جدید بخشی از سری LinkBuds هستند و LinkBuds S نامیده می‌شوند. اکنون، اطلاعات بیشتری در مورد این هدفون قبل از عرضه آن داریم.

طبق گزارش WinFuture، غول فناوری ژاپنی قصد دارد به زودی LinkBuds S را عرضه کند. بر خلاف نوع غیر S که دارای طراحی حلقه باز بود، نسخه آینده دارای طراحی بسته معمولی تری است. با این حال، اینها مانند هر هدفون TWS دیگری در بازار نیستند، زیرا ظاهراً وزن هر یک از هدفون های جداگانه تنها 4.8 گرم است. به عبارت دیگر، LinkBuds S به خوبی می تواند “سبک ترین و کوچک ترین” هدفون در بازار باشد.

به خاطر داشته باشید که با وجود سبک بودن، همچنان جدیدترین فناوری‌ها مانند حذف نویز و صدای با وضوح بالا را ارائه می‌دهد. این مدل همچنین جنبه خوبی برای بازاریابی سونی خواهد بود تا روی وزن کم آن تاکید داشته باشد. در مقایسه، ایرپاد پرو محبوب اپل حدود 5.4 گرم در هر گوشی وزن دارد، در حالی که گلکسی بادز 2 سامسونگ نیز حدود 5 گرم وزن دارد. از سوی دیگر، WF-1000XM4 سونی 7.3 گرم است.

بیشتر بخوانید  انتشار اطلاعاتی از هدفون WH-1000XM5 سونی

در حالی که وزن سبک تر باید به بسته باتری کوچکتر نیز بدل شود، به نظر می رسد که LinkBuds S همچنان قادر به پخش صدای مناسب خواهد بود. طبق گزارش‌ها، 6 ساعت عمر باتری داشته اگر ANC فعال باشد و در صورت روشن نبودن هم بیش از 9 ساعت است. البته در صورت اتصال هدفون ها به کیس شارژ عمر باتری تا 20 ساعت افزایش پیدا می کند. به هر حال جهت کسب جزئیات بیشتر باید منتظر ماند.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : کاورهای رنگی پلی استیشن 5 بزودی عرضه می شوند

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *