گوشی اوپو Find X6 Pro با 16 گیگابایت رم

گوشی اوپو Find X6 Pro با 16 گیگابایت رم

اوپو قرار است اواخر این ماه از سری Find X6 متشکل از انواع استاندارد و حرفه ای در چین رونمایی کند. Find X6 Pro اوایل امروز در چندین تصویر زنده مشاهده شد. مشخصات کلیدی آن قبلاً در گذشته ظاهر شده است. اکنون گوشی هوشمند آینده در پلتفرم بنچمارک Geekbench ظاهر شده است.

OPPO Find X6 Pro با شماره مدل PGEM10 در پایگاه داده Geekbench فهرست شده است. نام رمز مادربرد “kalama” که مربوط به پرچمدار Snapdragon 8 Gen 2 است را ذکر می کند. این پردازنده شامل هشت هسته با سه هسته با سرعت 2.02 گیگاهرتز، چهار هسته با سرعت 2.80 گیگاهرتز و یک هسته اصلی با کلاک 3.19 گیگاهرتز است. این لیست 16 گیگابایت رم داخلی را نشان می دهد و می توانیم انتظار گزینه های بیشتری را در زمان راه اندازی داشته باشیم. طبق پایگاه داده بنچمارک، گوشی هوشمند با سیستم عامل اندروید 13 خارج از جعبه عرضه خواهد شد.

OPPO Find X6 Pro در نتایج تست تک هسته ای و چند هسته ای Geekbench امتیاز 1468 و 4903 را کسب کرده است. این همه چیزی است که پلتفرم بنچمارک در مورد گوشی هوشمند فاش می کند. اخیراً فاش شده است که پیشنهادات آتی دارای صفحه نمایش 6.8 اینچی E6 AMOLED با رزولوشن 2K، نرخ تجدید 120 هرتز و رنگ‌های 10 بیتی است. انتظار می رود که به لطف فناوری خود توسعه یافته این برند، حداکثر روشنایی 2500 نیت را ارائه دهد.

همچنین انتظار می‌رود OPPO Find X6 Pro را در نسخه Dimensity عرضه کند. این مدل در اوایل ماه جاری در TENAA ظاهر شد و نشان داد که ممکن است توسط یک واحد باتری 4880 میلی آمپر ساعتی پشتیبانی شود. بر اساس گزارش ها، این نسخه از یک SoC Dimensity 9200 همراه با RAM LPDDR5x و حافظه UFS 4.0 پشتیبانی می کند.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  گوشی اوپو A78 4G و کسب تاییدیه IMDA

نظرات در مورد : گوشی اوپو Find X6 Pro با 16 گیگابایت رم

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *