گوشی اقتصادی آیکیو بزودی معرفی می شود

گوشی اقتصادی آیکیو بزودی معرفی می شود

iQOO اخیراً عرضه سری ممتاز iQOO 11 و iQOO Neo 7 SE میان رده خود را در چین به پایان رسانده است. اکنون، به نظر می رسد این برند یک گوشی هوشمند اقتصادی جدید در دست ساخت دارد. یک گوشی هوشمند جدید iQOO با شماره مدل V2230EA در چندین سایت گواهینامه چینی مشاهده شده است که مشخصات و طراحی آن را آشکار می کند. در اینجا جزئیات است.

یک گوشی هوشمند ناشناخته iQOO در سایت های گواهی TENAA و 3C چین با شماره مدل V2230EA ظاهر شده است. لیست ها نشان می دهد که دستگاه به LCD مجهز شده و از شارژ سریع 18 واتی پشتیبانی می کند. این نشان می دهد که این گوشی هوشمند به عنوان یک پیشنهاد ارزان قیمت معرفی خواهد شد.

علاوه بر این، TENAA همچنین تصاویر زنده ای از گوشی هوشمند را به اشتراک گذاشته است و به ما نگاه خوبی به طراحی آن می دهد. همانطور که در تصاویر مشخص است، گوشی هوشمند مرموز iQOO دارای پشتی صاف با یک جزیره دوربین بزرگ است که دو لنز را در خود جای داده است. این گوشی دارای صفحه نمایش تخت با بریدگی قطره ای و اسکنر اثر انگشت در کنار آن است.

نام بازاریابی این گوشی هوشمند هنوز مشخص نیست، با این حال، شایعات در چین نشان می دهد که نام آن iQOO U6 خواهد بود. علاوه بر این، گفته می شود که این دستگاه در محدوده 1000-1500 یوان (146-220 دلار) قیمت دارد.

انتظار می‌رود که این گوشی به عنوان جانشین iQOO U5 مقرون‌به‌صرفه، که در دسامبر 2021 عرضه شد، عرضه شود. برای یادآوری، این گوشی دارای صفحه نمایش LCD با نرخ رفرش 120 هرتز است. این باتری بزرگ 5000 میلی آمپر ساعتی دارد و از تراشه Qualcomm Snapdragon 695 5G تغذیه می کند. دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی و پشتیبانی از شارژ سریع 33 واتی وجود دارد.

در آینده باید جزئیات بیشتری در مورد گوشی هوشمند یاد بگیریم. نام بازاریابی دستگاه هنوز هم حدس می‌زند و احتمالاً ایده خوبی است که قبل از نتیجه‌گیری منتظر اطلاعات بیشتر باشید.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  جدیدترین جزئیات گوشی آیکیو Neo 9

نظرات در مورد : گوشی اقتصادی آیکیو بزودی معرفی می شود

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *