گوشی آنر 80 جی تی 26 دسامبر معرفی می شود

گوشی آنر 80 جی تی 26 دسامبر معرفی می شود

شرکت آنر پیشتر سری آنر 80 را معرفی کرد و بزودی قصد داشته از یک مدل جی تی که انتظار داریم گیمینگ محسوب شود، رونمایی شود. به تازگی اطلاعات جدیدی دردسترس قرار گرفت.

گزارش‌های اخیر ادعا می‌کنند که Honor در اواخر این ماه رویدادی را در چین برگزار خواهد کرد. امروز، این شرکت تاییدیه رسمی را منتشر کرد که از آنر 80 GT در ساعت 19:30 (به وقت محلی) در تاریخ 26 دسامبر در چین رونمایی خواهد کرد.

به غیر از Honor 80 GT، شایعه شده است که این شرکت حداقل دو محصول دیگر مانند نسخه Honor 80 Pro با صفحه نمایش تخت و تبلت Honor Pad V8 Pro را عرضه خواهد کرد. تیزر بالا نگاهی اجمالی به طراحی Honor 80 GT دارد. پوستری که در زیر نشان داده شده است، دو دستگاه را آزار می دهد، یکی در سمت چپ به نظر می رسد Honor 80 GT باشد، در حالی که پوستر سمت راست به نظر می رسد Honor Pad V8 Pro باشد. به نظر می رسد که دومی از قلم جادویی پشتیبانی می کند.

شایعات پیرامون Honor 80 GT می گویند که این گوشی از نسخه کم فرکانس اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 و 16 گیگابایت رم بهره می برد. احتمالاً دارای یک پنل OLED با وضوح Full HD + و نرخ تجدید 144 هرتز است. این پوستر تأیید می کند که دارای یک واحد دوربین سه گانه است که توسط یک دوربین اصلی 54 مگاپیکسلی به عنوان عنوان اصلی شناخته می شود. به نظر می رسد که دستگاه به Sony IMX800 به عنوان اسنپر اصلی مجهز شده است. ممکن است از شارژ سریع 66 واتی پشتیبانی کند.

انتظار می رود نوع صفحه تخت Honor 80 Pro دارای همان تراشه SD8+G1 باشد. پنل OLED آن احتمالا از وضوح 1.5K پشتیبانی می کند. این احتمال وجود دارد که مشخصات آن با Honor 80 Pro که در ماه نوامبر عرضه شد، یکسان باشد.

انتظار می رود Honor Pad V8 Pro به عنوان اولین تبلت پیشرفته IMAX در جهان وارد بازار شود. این گوشی دارای ویژگی هایی مانند صفحه نمایش 12.1 اینچی، چیپست Dimensity 8100، شارژ سریع 33 واتی و MagicOS 7.0 است. به احتمال زیاد در سایه های آبی و نارنجی وارد می شود.

بیشتر بخوانید  گوشی Honor X50 GT در نهایت از راه رسید

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : گوشی آنر 80 جی تی 26 دسامبر معرفی می شود

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *