گلکسی واچ 6 پرو برگرفته از طراحی گلکسی واچ 4 کلاسیک

گلکسی واچ 6 پرو برگرفته از طراحی گلکسی واچ 4 کلاسیک

Ice Universe شایعاتی را در مورد بازگشت سامسونگ به قاب چرخشی ساعت‌های هوشمند قدیمی‌تر گلکسی واچ با سری گلکسی واچ 6 فاش کرد. آخرین بار در Galaxy Watch4 Classic، این طراحی مبتنی بر بدنه مزایای کاربری مختلفی را برای One UI Watch و Tizen قبل از آن به ارمغان آورد، مانند توانایی اسکرول در لیست ها یا زوم در Google Maps. با این حال، سامسونگ سال گذشته در سری گلکسی واچ 5 به یک جایگزین مبتنی بر خازنی روی آورد و گلکسی واچ 5 پرو اجرای متفاوتی نسبت به گلکسی واچ 5 دریافت کرد.

به گفته این افشاگر مشهور، Galaxy Watch6 Pro به طراحی قبلی خود باز نخواهد گشت. در مقابل، سامسونگ ساعت هوشمند پریمیومی خود را به راه حل قاب چرخشی برمی گرداند. گویی گلکسی واچ 6 پرو با لبه‌های حاشیه نمایشگر باریک‌تر از راه رسیده و به آن اجازه می‌دهد مدرن‌تر از Galaxy Watch4 Classic به نظر برسد. این با شایعات قبلی مطابقت دارد که در آن گلکسی واچ 6 پرو به جای صفحه نمایش 1.4 اینچی که سامسونگ در گلکسی واچ 5 پرو قرار داده، از صفحه نمایش 1.47 اینچی برخوردار است.

سری گلکسی واچ 6 همچنین باید به چیپست جدید اگزینوس سامسونگ تکیه کند، اولین چیپست در سه نسل. همانطور که در اوایل این ماه منتشر شد، انتظار می‌رود گلکسی واچ 6 و گلکسی واچ 6 پرو در تابستان با Exynos W980 وارد بازار شوند، البته با بهبود عملکرد ناچیز 10 درصدی نسبت به Exynos W920. در حالی که ساعت هوشمند بزرگتر سامسونگ در حال حاضر به عنوان گلکسی واچ 6 پرو شناخته می شود، اطلاعات دقیقی در دست نیست.

در اخباری مرتبط Samsung Electronics استفاده مجدد از چیپست Exynos برای سری گوشی های پرچمدار، به ویژه سری گلکسی اس تایید کرده است. این اعلامیه در جریان کنفرانس درآمدی سه ماهه اول 2023 شرکت توسط Hyeokman Kwon، معاون بخش DS در Samsung LSI، اعلام شد که اظهار داشت آنها “برای بازگشت Exynos به پرچمدار سری گلکسی تلاش می کنند.”

در حالی که Kwon به صراحت به سری گلکسی اس 24 اشاره ای نکرد، اما به طور گسترده شناخته شده است که سامسونگ به جای سری گلکسی Z، چیپست‌های جدیدی را به سری گلکسی اس پرچمدار خواهد آورد.

بیشتر بخوانید  انتشار جزئیات جدید از دوربین Galaxy S22 Ultra سامسونگ

به هر حال باید منتظر اخبار بیشتری باقی ماند.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : گلکسی واچ 6 پرو برگرفته از طراحی گلکسی واچ 4 کلاسیک

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *