معرفی سری گوشی های هوشمند میزو 15

میزو 15

گوشی های جدید شرکت تازه تاسیس میزو معرفی شدند. درواقع عدد ۱۵ نشانگر سالی است که این شرکت تاسیس شده است و به همین دلیل نسخه های جدید این گوشی با اسم های میزو 15 پرو و 15 لایف منتشر شده اند. پرچم دار این سری که از نام مشخص است ، میزو 15 پرو نام دارد. این نمایشگر دارای صفحه نمایش اولد ۵.۹۵ اینچی است و کیفیت نمایشگر آن 2k است و از چیپ ست اگزینوس ۸۸۹۵ در آن استفاده شده است.

میزو 15

حافظه رم آن دارای ۶ گیگابایت و حافظه داخلی آن دارای ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایت است. این گوشی دوربین دوگانه دارد که یک لنز آن ۲۰ مگاپیکسل و دیگری ۱۲ مگاپیکسل است همین طور دارای ارزش گیر اپتیکال و لرزش گیر الکترونیکی است. گشادی دهانه لنز اصلی این موبایل f/1.8 است و دیگر سنسور آن دارای لنز فوتو است و همچنین دوربین ثانویه آن ۲۰ مگاپیکسل بوده و دارای حسگر اثر انگشت نیز هست.

میزو 15

در مورد باطری نیز می توان گفت که ۳۵۰۰ میلی آمپر برساعت است و به صورت پیش فرض دارای پوسته اندرویدی flyme 7 رومیزی است که بر روی آن قرار داده شده است. این گوشی هوشمند دارای حاشیه کم که ۱.۱۷۵ میلیمتری است ، جزو گوشی هایی است که حاشیه نازکی دارند. قیمت این گوشی در بازار قرار است ۴۷۵ دلار باشد که دارای رنگ های مشکی و طلایی است. همچنین در کنار آن یک شارژر ۲۴ واتی نیز عرضه می شود. در مورد گوشی میان رده این شرکت یعنی میزو ۱۵ می توان گفت که این گوشی دارای صفحه نمایش ۵.۴۶ اینچی همراه با رزولوشن ۱۰۸۰ و در آن چیپست اسنپدراگون ۶۶۰ استفاده شده است.

میزو 15

این گوشی رم ۴ گیگابایتی دارد و حافظه داخلی آن ۶۴ و ۱۲۸ استفاده شده است. دوربین آن ۱۵ و با دوربین نسخه پرو آن تفاوت چندانی ندارد. تنها تفاوت آن نداشتن سنسور لرزشگیر الکترونیکی آن است. قیمت این گوشی برابر با ۳۹۷ دلار است و دارای رنگ های سفید ، آبی ، مشکی و طلایی است و دارای شارژر ۲۴ واتی است.

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید…

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : معرفی سری گوشی های هوشمند میزو 15

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *