مشخصات گلکسی فولد (Galaxy Fold) سامسونگ ؛ تاشو بی نظیر کره ای

گلکسی فولد (Galaxy Fold)

بالاخره موضوعی که کمپانی های مختلف مدت ها بود بر سر آن با یکدیگر جنگ داشتند و دستگاه های مختلفی را معرفی نمودند تا به این هدف دست پیدا کنند، محقق شد. اکنون شاید این سوال برای شما پیش آمده باشد که چه موضوعی؟! باید بگوییم که طراحی یک گوشی تاشو با امکان تبدیل شدن به یک تبلت، بدون قطاع صفحه نمایش، به یک مشکل اساسی تبدیل شده بود اما کمپانی سامسونگ هم اکنون با معرفی گلکسی فولد (Galaxy Fold) اعلام کرد که هیج غیرممکنی وجود ندارد و می توان جدیدترین تکنولوژی ها را پیاده سازی نمود. اکنون زمان آن فرا رسیده است تا کمی برندهای مشهور در عرصه ی تولید گوشی های هوشمند تلاش کنند تا تکنولوژی های مورد استفاده ی خود را گسترش دهند و اقدام به معرفی جدیدترین فناوری ها در این عرصه نمایند.

در ادامه به بررسی قابلیت های این گوشی هوشمند خارق العاده خواهیم پرداخت، با زوم تک تا انتهای مقاله همراه باشید..

گلکسی فولد (Galaxy Fold)

این گوشی هوشمند مجهز به دو صفحه نمایش جداگانه از نوع AMOLED می باشد که صفحه نمایش خارجی 4.6 اینچی بوده و صفحه نمایش بزرگ داخلی نیز دارای یک ابعاد 7.3 اینچی می باشد. کمپانی سامسونگ نام Infinity Flex برای صفحه نمایش داخلی 7.3 اینچی این گوشی هوشمند، مدنظر قرار داده است. کیفیت صفحه نمایش خارجی گلکسی فولد سامسونگ 840 در 1960 پیکسل اعلام شده است و صفحه نمایش بزرگ داخلی نیز دارای کیفیت تصویر 1536 در 2152 پیکسلی می باشد.

گلکسی فولد (Galaxy Fold)

همچنین، حضور یک ماژول دوربین سه‌ گانه بر روی پنل پشتی این گوشی هوشمند نیز توجه تمامی کاربران و طرفداران این برند را به خود جلب کرد؛ اساسا دوربین‌ هایی که هم به صورت تاشو و هم به شکل یک تبلت قابل استفاده می باشند. این دوربین سه‌ گانه از یک لنز 12 مگاپیکسلی از نوع تله‌ فوتو دارد که یک لنز 12 مگاپیکسلی Wide و یک لنز 16 مگاپیکسلی فوق باریک به همراه آن می باشد. به شکل تبلت نیز ترکیبی از یک لنز 10 مگاپیکسلی همراه با یک لنز 8 مگاپیکسلی به منظور تعیین عمق تصویر در اختیار کاربران می باشئد ولی به صورت تاشو، کاربران باید به یک سنسور 10 مگاپیکسلی رضایت دهند.

بیشتر بخوانید  اولین گوشی سامسونگ با صفحه نمایش تاشو

کره ای ها به منظور ساخت نوع فعالیت گوشی تاشو از لولاهای قابل قفل چندگانه استفاده نموده است تا میزان مقاومت این محصول در حد قابل قبولی است. با استفاده از این صفحه نمایش بزرگ، قابلیت اجرای همزمان 3 اپلیکیشن در این گوشی خارق العاده وجود دارد. امکانی به‌ نام App Continuity نیز به کاربران دسترسی می دهد تا بدون ایجاد وقفه میان حالت تاشو و حالت تبلت تغییر حالت بدهند. سامسونگ به منظور تطبیق اندروید با طراحی خاص این محصول با گوگل همکاری نموده است و در حال حاضر اپلیکیشن‌ های بسیار پر کاربرد نظیر واتس اپ، آفیس و یوتیوب با طراحی مخصوص این محصول سازگار گشته اند.

 

بیشتر بخوانید

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید …

 

منبع: phonearena

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : مشخصات گلکسی فولد (Galaxy Fold) سامسونگ ؛ تاشو بی نظیر کره ای

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *