گلکسی دریم لایت نام گلکسی اس 9 پلاس مینی خواهد بود

گلکسی دریم لایت

گلکسی دریم لایت | اگر این روزها خبرهای مربوط به کمپانی سامسونگ را دنبال کرده باشید، قطعا می دانید که این کمپانی اعلام کرده بود قصد دارد نسخه ی مینی گلکسی اس 9 پلاس را نیز برای کاربران گوشی های هوشمند سامسونگ عرضه نماید. بر اساس اطلاعاتی که اخیرا از سوی سامسونگ منتشر شده است این گوشی هوشمند از سری گلکسی اس معرفی نمی گردد و با نام تجاری دیگری عرضه خواهد شد.

کمپانی سامسونگ برای این گوشی هوشمند شماره مدل SM-G8750 را در نظر گرفته بود و این گوشی هوشمند قبلا در TENNA با شماره مدل SM-G850 افشا شده بود، اکنون بر اساس اطلاعات جدید گفته می شود که کمپانی کره ای سامسونگ قصد دارد این گوشی هوشمند را با نام تجاری گلکسی دریم لایت (Galaxy Dream-Lite) معرفی نماید. این گوشی هوشمند هم اکنون گواهی بلوتوث را نیز دریافت کرده است ولی اطلاعات بدست آمده موضوعی بر خلاف این ادعا را نشان می دهد.

گلکسی دریم لایت

ظاهرا گلکسی اس 9 پلاس مینی که هم اکنون قرار است با نام دریم لایت عرضه گردد، تنها به صورت انحصاری در بازار چین عرضه خواهد شد. در لیست مشخصات منتشر شده از این گوشی بر چسب CN China مشاهده می گردد که می تواند ادعای عرضه ی انحصاری دریم لایت در کشور چین را تایید نماید. احتمالا سامسونگ در نظر دارد این گوشی هوشمند را با پردازنده ی اسنپدراگون 660 به بازار عرضه نماید که این پردازنده دارای هشت هسته ی پردازشی به همراه پردازشگر گرافیکی Adreno 512 می باشد. این گوشی هوشمند از چهار گیگابایت حافظه ی رم بهره مند می باشد. در لیست مشخصات دریم لایت نمایشگری با رزولوشن +FHD رویت می گردد که ظاهرا دارای 64 گیابایت حافظه ی داخلی به همراه سیستم عامل اندروید 8 اوریو می باشد.

دریم لایت نسبت به سایر گوشی های هوشمند کمپانی سامسونگ طراحی کاملا متفاوت تری خواهد داشت؛ دوربین دوگانه همانند آیفون 10 در سمت چپ، بالای پنل پشتی گوشی با شکل بندی عمودی قرار گرفته است، فلش ال ای دی دوربین نیز در سنسور های درگاه دوربین قرار دارد. همچنین سنسور اثر انگشت دریم لایت نیز به پنل پشتی آن انتقال داده شده استف به همین دلیل می توان انتظار داشت که در پنل جلویی آن شاهد حاشیه ی صفحه نمایش نخواهیم بود.

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید…

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : گلکسی دریم لایت نام گلکسی اس 9 پلاس مینی خواهد بود

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *