نوکیا 6 جدید معرفی شد

نوکیا 6

بالاخره انتظارات به پایان رسید و نمایشگاه MWC 2018 با حضور کمپانی های معروف شروع به کار کرد. اکنون به سراغ کمپانی نوکیا می رویم که با معرفی نوکیا 6 جدید خود اقدام به رقابت با گوشی های میان رده ی کمپانی های معروف نظیر سامسونگ و هوآوی کرده است که در این میان نیز بسیار جذاب معرفی شده است. این گوشی 16 مگاپیکسلی از همان طراحی نسل قبل بهره مند می باشد و دارای یک صفحه نمایش 5.5 اینچی با کیفیت Full HD و پردازنده ی اسنپدراگون 630 کوالکام بهره می برد که یکی از پردازنده ی میان رده ی این کمپانی است.

دوربین نوکیا 6 دارای یک سنسور 16 مگاپیکسلی کمپانی زایس به همراه یک فلش LED دو رنگ می باشد. جنس بدنه ی این گوشی هوشمند از آلومینیوم 6000 و نمایشگر 2.5D است که با محافظ صفحه ی گوریلا گلس 5 محافظت می شود و دلیل استفاده از گوریلا گلس 5 کاهش قیمت این محصول تازه وارد نوکیا می باشد. نوکیا 6 با اینکه دارای یک صفحه نمایش 5.5 اینچی است اما از نسل قبلی خود کوچکتر می باشد که با اندروید 8 عرضه خواهد شد.

به گفته ی کمپانی نوکیا، قرار است نوکیا 6 جدید در دو نسخه عرضه گردد؛ یک نسخه با رم 4 گیگابایتی از نوع LPDDR4 به همراه حافظه ی داخلی 32 گیگابایتی و نسخه ی دیگر با 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه ی داخلی عرضه خواهد شد. نوکیا 6 دارای قابلیت پشتیبانی از حافظه ی جانبی میکرو اس دی تا 128 گیگابایت را دارد. موضوع جذاب در خصوص این گوشی میان رده این است که نوکیا 6 از یک باتری 3000 میلی آمپر ساعتی بهزه می برد که به گفته ی نوکیا با بهره گیری از USB-C در مدت زمان 30 دقیقه به اندازه ی 50 درصد شارژ می شود که زمان آماده به کار این باتری 3000 میلی آمپر ساعتی 507 ساعت گزارش شده است.

این گوشی هوشمند قرار است در رنگ های مشکی، سفید و طلایی عرضه گردد. این گوشی در ماه آوریل سال جاری با برچسب قیمت 343 دلاری در دسترس کاربران خواهد بود.

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید…

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : نوکیا 6 جدید معرفی شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *