تبلت اندرویدی جدید HP قدرت گرفته از پردازنده NVIDIA Tegra است.

تبلت اندرویدی جدید HP قدرت گرفته از پردازنده NVIDIA Tegra است.

کمپانی اچ پی به تازگی سه تبلت اندرویدی جدید را تولید کرده است، این کمپانی اطلاعات زیادی از این سه تبلت خود منتشر نکرده است ، حتی این محصولات را در صفحه محصولاتش قید نکرده است .

تبلت اندرویدی جدید HP قدرت گرفته از پردازنده NVIDIA Tegra است.
تبلت اندرویدی جدید HP قدرت گرفته از پردازنده NVIDIA Tegra است.

تبلت اندرویدی جدید کمپانی HP مدل HP Slate7 Plus features دارای یک صفحه نمایش 7 اینچی است ، و این تبلت اچ پی یک پردازنده قدرتمند NVIDIA Tegra 3 ، یک رم 1 گیگا بایتی ، و یک حافظه ذخیره سازی 8 گیگا بایتی ساخته شده است ، این اطلاعات قبل از رونمایی رسمی این تبلت به بیرون درز کرده است ، این تبلت حرفه ای گویا با قیمت 149 ذلار به بازار ارائه خواهد شد ، شایان ذکر است سیستم عامل این تبلت اندروید 4.2.2 می باشد که بر روی تبلت نصب شده است ، این تبلت دارای یک باتری 4000mAh می باشد . ویدیویی رو از این مدل اچ پی در پایین مشاهده خواهید کرد.

[divider]

[divider]اگر شما بخواهید تبلتی با قدرت بیشتری را خرید کنید باید 50 دلار به قیمت ذکر شده بیافزایید تا تبلت HP Slate 7 Extreme را خریداری نمایید این تبلت به قیمت 199.99 دلار به فروش خواهد رسید. این مدل اچ پی هم همچون مدل قبلی دارای صفحه نمایش 7 اینچی با رزولیشن 1280 در 800 می باشد ، این تبلت اچ پی دارای پردازنده ی NVIDIA Tegra 4 ، رم 1 گیگابایتی و حافظه ذخیره سازی 16 گیگابایتی ، یک باتری 4100mAh و سیستم عامل اندروید 4.2.2 نصب شده بر روی تبلت می باشد. ویدیوی در مورد این مدل رو در مشاهده کنید.[divider]

[divider]سومین تبلت کمپانی Hp مدل HP Slate 8 Pro می باشد ، این تبلت دارای مشخصات فنی بالاتری نسبت به مدل های قبلی می باشد ، بصور مثال صفحه نمایش این مدل یک اینچ از مدل های قبلی بزرگتر ، یعنی 8 اینچی می باشد، رزولیشن این تبلت  1600 در 1200 است . Slate8 Pro hp دارای پردازنده NVIDIA Tegra 4 ، یک گیگا بایت رم و 16 گیگا بایت حافظه ذخیره سازی است ، این مدل با نام برف سفید به بازار ارائه خواهد شد ، برای خرید سومین مدل تبلت اچ چی باید مبلغ 329 دلار پرداخت کنید ، باتری این مدل اچ پی  5680mAh  می باشد و نسخه سیستم عاملش اندروید 4.2.2 می باشد. و اینک ویدیویی از سومین مدل تبلت اچ پی : [divider]

بیشتر بخوانید  رونمایی از تبلت هیبریدی اچ پی

[divider]اگر شما به دنبال یک تبلت مناسب در بین تبلت های 7 اینچی هستید ، این مدل های کمپانی HP بسیار مناسبند چرا که در مقایسه قیمت با آیپد ها و سایر برند ها دارای قیمت مناسبی هستند همچنین امکانات مناسبی هم نسبت سایر رقبا دارند.

شما به دنبال خرید تبلت هستید؟ تا حالا چه مدل هایی رو بررسی کردید؟ کدام رو صلاح میدونید؟

منبع : phonearena

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : تبلت اندرویدی جدید HP قدرت گرفته از پردازنده NVIDIA Tegra است.

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *