درز اطلاعاتی از GALAXY S22 سامسونگ

درز اطلاعاتی از GALAXY S22 سامسونگ

شرکت سامسونگ هر سال نسل جدیدی از محصولاتش را معرفی و عرضه می کند. در این بین باید به سری گلکسی اس 22 اشاره داشت که در آینده نزدیک با مشخصات بزرگ از راه خواهند رسید.

طبق گزارش ها ، سامسونگ امسال از سری Galaxy Note چشم پوشی می کند. در عوض ، این شرکت از Galaxy Unpacked آگوست برای رونمایی از Galaxy Z Fold 3 جدید و Galaxy Z Flip 3 استفاده خواهد کرد. به همین دلیل ، تا زمان ورود سری Galaxy S22 سامسونگ ، انتظار پیشرفت های بزرگی در بخش “تلفن هوشمند استاندارد” نداریم. . جدای از چیپ ست جدیدتر سریع و صفحه های بهبود یافته ، این بار ، گزارش جدیدی از یک پیشرفت بزرگ در بخش دوربین حکایت دارد.

برای Samsung Galaxy S22 و Galaxy S22 + ، سامسونگ استراتژی جدیدی را در پیش خواهد گرفت. تلفن های هوشمند جدید با دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی ، ماژول تله فوتو 12 مگاپیکسلی با لنز بزرگنمایی نوری 3 برابر و دوربین فوق عریض 12 مگاپیکسلی ارائه می شوند. البته این می تواند در آینده تغییر کند. به هر حال ، پرچمداران جدید هنوز چند ماه با عرضه نشده اند. این شایعه می تواند نادرست و یا حتی براساس برنامه های اولیه باشد که می تواند با پیشرفت روند پیشرفت تغییر کند.

گلکسی S21 و S21 + اساساً از سخت افزار دوربین مشابه نسل های قبلی خود در نسل S20 استفاده می کنند. سامسونگ “به جای ایجاد تغییرات سخت افزاری بزرگ” مسیرهای بهبود زیر هود را انتخاب کرده است. با این حال ، این استراتژی با سری آینده Galaxy S22 در نظر گرفته نخواهد شد. ظاهراً ، سامسونگ نسخه های سخت افزاری بزرگی را برای Galaxy S22 و S22 Plus به گفته leakster Tron به ارمغان می آورد.

درز اطلاعاتی از GALAXY S22 سامسونگ

تاکنون ، گلکسی S20 و S21 با یک ماژول اصلی 12 مگاپیکسلی با پیکسل های بزرگ و یک ماژول 64 مگاپیکسلی ارائه می شوند که از قابلیت بزرگنمایی برخوردار است. پیکسل های بزرگ در تصاویر اصلی با کیفیت بالا در دوربین اصلی وجود دارد. ماژول با وضوح بالا امکان عکسبرداری با وضوح کامل بدون بزرگنمایی و همچنین ضبط فیلمهای 8K را فراهم می کند.

با این حال ، اگر این شایعه به حقیقت انکارناپذیری تبدیل شود ، مدل های وانیلی و پلاس برای یک سال دیگر در دوربین های پریسکوپ از دست می روند. تاکنون ، این یک ویژگی است که فقط مخصوص مدل های Galaxy Ultra است. سامسونگ احتمالاً نسخه Ultra را با Galaxy S22 به بازار عرضه می کند. از این گذشته ، این شرکت قصد دارد نسخه های Galaxy Ultra را جایگزین سری Galaxy Note کند.

بیشتر بخوانید  تاریخچه ی گلکسی اس سامسونگ و سیر صعودی قیمت آن ها!

تا آنجا که شایعه منتشر می شود ، گزارش ها حاکی از آن است که نسل گلکسی S22 از یک راه حل سلفی زیر نمایشگر برای یک سال دیگر چشم پوشی می کند. ما می دانیم که سامسونگ در حال حاضر یک راه حل دوربین زیر نمایشگر دارد ، اما احتمالاً هنوز این شرکت از نتایج اطمینان ندارد. بنابراین ما می خواهیم یک سال دیگر از تلفن های هوشمند سوراخ دار استفاده کنیم. دستگاه ها نیز سنسورهای 3D ToF نخواهند داشت. دستگاه های جدید احتمالاً در نسخه های کوالکام اسنپدراگون و اگزینوس عرضه خواهند شد. نسخه های مجهز به اگزینوس احتمالاً نسخه هایی با پردازنده گرافیکی AMD RDNA2 با پشتیبانی ردیابی Ray خواهند بود.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : درز اطلاعاتی از GALAXY S22 سامسونگ

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *