تصاویر با کیفیت از هوآوی پی 20، پی 20 پرو و پی 20 لایت

هوآوی

باز هم ایوان بلس، افشاگر معروف دنیای اینترنت پیش از رویداد بزرگ کمپانی هوآوی که قرار است 7 فروردین سال 97 برگزار شود، تصمیم گرفت که تصاویر گوشی های این کمپانی را زودتر از موعد افشا نماید. این تصاویر مربوط به گوشی های هوشمند سری P هوآوی می باشند که پیش تر این کمپانی در خصوص ویژگی های این گوشی های هوشمند ادعاهای زیادی کرده بود و برای معرفی آن بسیاری از کاربران را مشتاق نموده و خیلی از کاربران بی صبرانه در انتظار معرفی این سری از گوشی های هوآوی هستند.

هوآوی

بر اساس تصاویری که از این گوشی های انتشار یافته است، نشان می دهد که طراحی هر سه گوشی هوشمند از آیفون X کمپانی اپل بهره گرفته است. هوآوی پی 20 و پی 20 لایت بر روی پنل پشتی دارای دوربین دوگانه می باشند ولی هوآوی پی 20 پرو دارای سه لنز دوربین اصلی است. طراحی هوآوی پی 20 و پی 20 لایت توسط تینا تایید شده است. پی 20 لایت دارای یک صفحه نمایش 5.84 اینچی با رزولوشن ۱۰۸۰x۲۲۸۰ و نسبت تصویر 19:9 می باشد که دارای یک دوربین اصلی دوگانه با لنزهای 16 و 2 مگاپیکسلی بر روی پنل پشتی و یک دوربین سلفی 24 مگاپیکسلی است.

هوآوی

هوآوی پی 20 لایت دارای 4 گیگابایت حافظه رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی به همراه یک باتری 2900 میلی آمپر ساعتی است که از سیستم عامل اندروید اوریو با رابط کاربری مخصوص خود هوآوی EMUI 8.0 شروع به کار می کند. قیمت هوآوی پی 20 لایت در بازار اروپا برابر 369 یورو، هوآوی پی 20 برابر 679 یورو و هوآوی پی 20 پرو برابر 899 یورو خواهد بود.

هوآوی

انتظار می رود که ارزان ترین مدل این سری مجهز به یک پردازنده کایرین میان رده و دو مدل دیگر از پردازنده کایرین 970، تراشه پرچمدار کمپانی هوآوی ، بهره مند گردند.

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید…

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : تصاویر با کیفیت از هوآوی پی 20، پی 20 پرو و پی 20 لایت

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *