گلکسی اس 8 و نوت 8 سامسونگ به اندروید 10 بروزرسانی نخواهند شد

گلکسی اس 8 و نوت 8 سامسونگ به اندروید 10 بروزرسانی نخواهند شد

علیرغم اینکه پیش‌تر بارها و بارها پشتیبانی سامسونگ اعلام کرده بود که گلکسی اس 8 و نوت 8 بروزرسانی اندروید 10 را دریافت خواهند کرد ولی در نهایت این شرکت کره‌ای تایید کرد که این دو گوشی هوشمند دیگر بروزرسانی سیستم‌عامل‌های جدیدتر از اندروید 9 پای را دریافت نخواهند کرد.

بدترین موضوع این است که باید به تمامی کاربران گلکسی نوت 8 و اس 8 بگوییم که مقامات سامسونگ دیگر تصمیم ندارند بروزرسانی اندروید 10 را برای گوشی‌های آن‌ها ارائه نمایند و این موضوع بسیار ناراحت کننده می‌باشد. هیچ یک از این دو مدل گوشی سامسونگ بروزرسانی‌های بعدی اندروید را دریافت نخواهند کرد و از طرفی دیگر این دو مدل سه سال قبل عرضه شده‌اند و آنقدرها هم این تصمیم سامسونگ غیر منتتظره به نظر نمی‌رسد.

بر اساس گزارش‌های منتشر شده از سوی SamMobile، شرکت سامسونگ تایید کرد که گلکسی اس 8 و نوت 8 اندروید 10 با رابط کاربری One UI 2.0 را دریافت نخواهند کرد. البته باید به این موضوع اشاره داشته باشیم که هر دو گوشی بروزرسانی امنیتی را دریافت می‌کنند ولی برای نباید انتظار دریافت یک سیستم‌عامل جدید را داشته باشید.

احتمالا هم‌اکنون افراد بسیار زیادی از این گوشی هوشمند در سراسر جهان استفاده می‌کنند ولی در صورتی که بخواهند تجربه‌ی استفاده از اندروید 10 را داشته باشند باید گوشی خود را به پرچمداران کنونی سامسونگ ارتقا دهند. اینگونه اتفاقات در دنیای گوشی‌های اندروید بسیار ناراحت‌کننده می‌باشد.

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : گلکسی اس 8 و نوت 8 سامسونگ به اندروید 10 بروزرسانی نخواهند شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *