گلکسی اس 23 هند در همین کشور به تولید می رسند

گلکسی اس 23 هند در همین کشور به تولید می رسند

سامسونگ اخیراً سری گلکسی S23 پرچمدار 2023 خود را در بازار معرفی کرده است. این سری شامل سه دستگاه مختلف Galaxy S23، Galaxy S23+ و Galaxy S23 Ultra است. بالای این مدل چندین پیشرفت مانند چیپست ارتقا یافته Qualcomm Snapdragon 8 Gen2 و دوربین های بهبود یافته بیشتر را به همراه دارد. این گوشی‌های هوشمند در حال حاضر برای پیش‌سفارش در دسترس هستند و از 17 فوریه برای خریداران ارسال می‌شوند. اکنون، بیانیه رسمی منتشر شده توسط این برند تأیید می‌کند که واحدهای گلکسی S23 هند به صورت محلی تولید می‌شوند و وارد نمی‌شوند.

کارخانه نویدا سامسونگ هند جایی است که تمامی گوشی های گلکسی اس 23، اس 23 پلاس و گلکسی اس 23 اولترا در هند تولید می شوند. این یکی از بزرگترین کارخانه‌های تولید گوشی‌های هوشمند سامسونگ در سراسر جهان است و این شرکت از کارخانه محلی برای پاسخگویی به اکثریت تقاضای داخلی هند استفاده می‌کند. با هدف تبدیل هند به مرکز تولید گوشی‌های هوشمند در جهان، سامسونگ در سال 2018 تأسیساتی را در آنجا افتتاح کرد. نارندرا مودی، نخست‌وزیر هند، این مرکز را افتتاح کرد. در خانه مشهور اپرا بنگالور، سامسونگ بزرگترین مرکز تجربه موبایلی خود را در جهان دارد.

سامسونگ همچنین اخیراً از نظر سهم بازار گوشی‌های هوشمند در هند، با پشت سر گذاشتن شیائومی به جایگاه اول رسیده است. شیائومی برای مدت طولانی در جایگاه شماره 1 تسلط داشت، اما آخرین گزارش نشان می دهد که شیائومی دیگر مالک آن عنوان نیست، بلکه تحت سلطه سامسونگ بوده است. سری گوشی های هوشمند سامسونگ گلکسی S23 جدیدترین مدل پرچمدار این شرکت است. جدیدترین اسنپدراگون 8 نسل 2 موتور «طراحی شده برای گلکسی»، اندروید 13، اتصال 5G و عملکرد بهتر دوربین از جمله ویژگی های پیشرفته ای است که هر سه گوشی به اشتراک گذاشته اند.

نسخه رده بالا با دوربین عقب 200 مگاپیکسلی و صفحه نمایش 6.8 اینچی Quad HD+ Super AMOLED عرضه می شود. باتری 5000 میلی آمپر ساعتی، رم 8 گیگابایتی/12 گیگابایتی، 256 گیگابایتی/512 گیگابایتی/1 ترابایتی، و دوربین های تله فوتو 12 مگاپیکسلی اولتراواید و 10 مگاپیکسلی از دیگر مشخصات فنی این گوشی هستند. بنابراین پست ما در مورد جزئیات ساخت سامسونگ گلکسی S23 به پایان می رسد.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  افشا مشخصات گوشی Galaxy F54 5G سامسونگ

نظرات در مورد : گلکسی اس 23 هند در همین کشور به تولید می رسند

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *