گلکسی اس 23 اولترا در مقایسه با آیفون 15 برنده خواهد بود

گلکسی اس 23 اولترا در مقایسه با آیفون 15 برنده خواهد بود

ما هر سال به‌روزرسانی‌های سالانه محصولات موجود اپل و سامسونگ را دریافت می‌کنیم. برای این دو برند تقریباً مانند ساعت است. با این حال، اکثر دستگاه‌های جدیدی که مارک‌های اصلی عرضه می‌کنند، عموماً به‌روزرسانی‌های جزئی ارائه می‌کنند. گلکسی S23 معمولی را در نظر بگیرید، که فکر می‌کنم «به‌طور کسل‌کننده‌ای کامل» است. اما این قاب برای Galaxy S23 Ultra یکسان نخواهد بود.

در واقع، به لطف Galaxy S23 Ultra، خط تولید امسال اپل و سامسونگ هیجان‌انگیزتر از بسیاری از محصولات قبلی خواهد بود. اگرچه طراحی آن چندان تغییر نکرده است، اما تغییرات زیادی در داخل صورت گرفته است. و برای آن، شانس بالایی برای تصاحب سری آیفون 15 آینده دارد.

به گفته مارک گورمن، یکی از کارشناسان معتبر صنعت، امسال تمرکز اصلی اپل بر روی هدست واقعیت افزوده خود است. این بدان معناست که نه به‌روزرسانی‌های بزرگ آی‌پد پرو ارائه خواهد شد و نه اپل روی خط تولید آیفون‌های امسال خیلی کار نخواهد کرد. و این، از نظر تئوری، به سامسونگ برتری نسبت به اپل با سری گلکسی S23 آینده می دهد.

در واقع، از افشای اطلاعات اخیر، می دانیم که آیفون 15 اپل هیچ ارتقای عمده ای نخواهد داشت. به نظر می رسد که این مورد برای سری آیفون 16 در نظر گرفته شده است که اپل قصد دارد آن را اصلاح کند. نکته دیگر این است که اپل قصد دارد نام Pro Max را به Ultra تغییر دهد. این بدان معناست که آیفون 15 اولترا حتی در نامگذاری با سامسونگ گلکسی اس 23 اولترا رقابت خواهد کرد.

با این حال، امسال هیچ فاکتور “وای” برای سری آیفون 15 وجود نخواهد داشت. حداقل، این همان چیزی است که ما از گزارش های اخیر انتظار داریم. بله، آیفون با تراشه A17 Bionic خود دوباره در بازی SoC جلوتر خواهد بود. اما آیا تلفن های امروزی به اندازه کافی توانایی ندارند؟ یکی دیگر از مواردی که می تواند به سامسونگ گلکسی اس 23 اولترا برتری بدهد، قیمت آن است. اخیرا شایعه ای منتشر شد. اعلام کرد که آیفون 15 پرو و پرو مکس در شرف گران شدن هستند. این شایعه حاکی از افزایش قیمت 100 دلاری نسبت به قیمت های اولیه فعلی بود.

بیشتر بخوانید  بهترین گوشی های سامسونگ که از پردازنده ی Exynos استفاده می کنند

گلکسی اس 23 اولترا در مقایسه با آیفون 15 برنده خواهد بود

سرمایه گذاری های مخاطره آمیز اخیر سامسونگ در حال حاضر نتیجه داده است. سری گلکسی زد فولد و فلیپ در حال حاضر نتیجه داده است. این دو خط در حال حاضر بر بازار گوشی های تاشو تسلط دارند. اکنون که اپل به طور کامل بر روی واقعیت افزوده (AR) متمرکز شده است، سامسونگ تمام شانس‌هایی را دارد که بتواند سری آیفون‌های خود را ببندد. و با گلکسی اس 23 اولترا، اگر سامسونگ کارها را به درستی اجرا کند، امسال می تواند گوشی برتری باشد.

با این حال، ما نمی توانیم آنچه را اپل به ما آموخته فراموش کنیم. و این یعنی اکثر مصرف کنندگان به داشتن ویژگی های بیش از حد اهمیت نمی دهند. تا زمانی که این گوشی قابل اعتماد و قیمت مناسب باشد، بسیار جذاب خواهد بود. با توجه به قابلیت اطمینان، سامسونگ خط تولید Exynos را برای سری گلکسی S23، از جمله Ultra کنار گذاشته است. این بدان معناست که تمامی گوشی های این سری با تراشه های کوالکام عرضه خواهند شد. و طبق گزارش ها، سامسونگ یک SoC تقویت شده Qualcomm 8 Gen 2 را انتخاب کرده است. این تراشه از هر پرچمداری که با Exynos عرضه می شود قابل اعتمادتر خواهد بود.

گفته می‌شود، این بدان معنا نیست که سامسونگ ویژگی‌های سری S23 را کنار گذاشته است. گلکسی اس 23 اولترا، طبق ویدیوهای تبلیغاتی فاش شده، یک هیولای دوربین خواهد بود. حتی ممکن است به سری پیکسل 7 هم برسد! ناگفته نماند که رابط کاربری One UI جدید ویژگی‌های شخصی‌سازی کلی بالایی را ارائه می‌کند. این نرم افزار که با سخت افزار زیبای گلکسی اس 23 اولترا پیچیده شده است، چیزی را ارائه می کند که می تواند زانوهای آیفون 15 را به لرزه درآورد.

منبع

2/5 - (1 امتیاز)

نظرات در مورد : گلکسی اس 23 اولترا در مقایسه با آیفون 15 برنده خواهد بود

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *