تصویر تیزری سامسونگ از محصولات رویداد 5 آگوست

سامسونگ

همانطور که می دانید شرکت سامسونگ در رویداد آنلاین 5 آگوست از 5 مدل دستگاه جدید که باید به سری گلکسی نوت 20، ساعت گلکسی واچ 3، هدفون بی سیم گلکسی بادز لایو، گوشی تاشو گلکسی زد فولد 2 و تبلت گلکسی تب اس 7 اشاره کرد. تاکنون شایعات بسیاری درباره 5 مدل دریافت کردیم و حال به تازگی سامسونگ تصویر تیزری منتشر کرده که هر 5 محصول را در یک سایه نشان می دهد. تصویری که در آن گلکسی نوت 20، گلکسی زد  فولد 2، گلکسی بادز لایو، گلکسی واچ 3، گلکسی تب اس 7 اشاره کرد.

تمامی این 5 مدل در نوع خود برجسته هستند و دستگاه‌های پریمیومی سامسونگ به حساب می‌آیند. در اخباری مرتبط تاکنون شایعات متعددی از تبلت گلکسی تب اس 7 و نسخه پلاس آن منتشر شد و به تازگی شاهد انتشار تصاویر رندر تبلیغاتی جدید سری گلکسی تب اس 7 هستیم. در تصاویر جدید این تبلت نمایشگر تخت و کم حاشیه داشته و بدنه فلزی باکیفیتی هم شاهد هستیم. در قسمت زیرین و فوقانی چهار اسپیکر استریو AKG تعبیه شده و در قسمت زیرین نیز پورت USB-C قرار دارد. در قسمت عقب دوربین دوگانه عمودی و جایگاه قلم مغناطیسی قرار گرفته است. همچنین باید به کلید پاور و تنظیم صدا در قسمت جانبی هم اشاره کرد. این طور پیداست متریال پریمیومی را در سری تبلت گلکسی تب اس 7 مشاهده خواهیم کرد.

این تبلت دارای نمایشگر 12.4 اینچی AMOLED بوده که وضوح QHD+ با نرخ نوسازی 120 هرتز است. پردازنده اسنپدراگون 865 و حافظه رم 8 گیگابایتی با 256 گیگابایت حافظه داخلی دیگر مشخصه تبلت پرچمدار آینده سامسونگ خواهد بود. در بحث دوربین نیز تبلت دو حسگر 13 و 5 مگاپیکسلی را شامل خواهد شد و جزئیات دقیقی در دست نیست به جز اینکه باتری 10 هزار میلی آمپری هم تدارک دیده خواهد شد. بهتر است تا 5 آگوست منتظر ماند و مشخص شود چه برنامه‌ای در سر دارد.

جزئیات دقیقی پیرامون این دستگاه موجود نیست و نمی‌دانیم سامسونگ چه برنامه ای در سر دارد. تنها باید انتظار داشت که بزودی از راه برسد و اطلاعات کاملی پیرامون آن ارائه شود. سامسونگ هر سال در تابستان سری گلکسی نوت و تبلت پرچمدار گلکسی تب اس را معرفی می کند. بنابراین باید تا 5 آگوست سال جاری منتظر ماند.

سامسونگ در نظر دارد ساعت هوشمند Galaxy Watch 3 را در 5 آگوست طی رویداد آنلاینی که چندین محصول جدید از سوی سامسونگ معرفی خواهد شد، رونمایی گردد. ساعتی که در دو نسخه 41 و 45 میلیمتری راهی بازار خواهد شد و مدلی ساده به حساب نخواهد آمد. از تمام آنچه تاکنون دیدیم ، Galaxy Watch 3 در حال شکل گیری است تا یکی از هیجان انگیزترین ساعت‌های هوشمند سال 2020 باشد ، به خصوص به دلیل اینکه چیپست طولانی مدت مورد انتظار Snapdragon Wear 4100 برای دستگاه‌های Wear OS ظاهر نخواهد شد. پایان سال به نظر می‌رسد تنها افزایش قیمت، افزایش قیمت بالقوه است که با سخت افزار جدید همراه خواهد بود. در حال حاضر، Galaxy Watch اصلی و Galaxy Watch Active را می‌توان تنها در بخشی از نقاط قیمت اصلی آنها برداشت کرد، و Galaxy Watch Active 2 نیز به طرز قابل توجهی ارزان‌تر از زمان عرضه نخست است.

بیشتر بخوانید  مقایسه آیفون 11 پرومکس با سامسونگ گلکسی نوت 20 اولترا و سامسونگ گلکسی اس 20 اولترا

بر اساس شنیده‌ها، قدرت گوشی‌های سری گلکسی نوت ۲۰ توسط چیپست اگزینوس ۹۹۲ تامین می‌شود که البته گزارش‌های گذشته به توسعه این پردازنده با لیتوگرافی ۶ نانومتری سامسونگ اشاره کرده بودند. انتظار می‌رود این چیپست جدید مصرف انرژی بهینه‌تر و همچنین عملکرد بهتری نسبت به اگزینوس ۹۹۰ داشته باشد و همچنین در مقایسه با اسنپدراگون ۸۶۵، ۱ تا ۳ قدرت بیشتری در اختیار کاربران قرار دهد.

علاوه بر مشکلات اگزینوس ۹۹۰، یکی دیگر از دلایل توسعه نمونه بهبودیافته آن می‌تواند مربوط به تاخیر احتمالی در تولید چیپست اسنپدراگون ۸۶۵ پلاس باشد. بر اساس گزارش‌ها، شیوع کرونا تولید چیپست جدید کوالکام را با مشکل مواجه کرده و به همین علت برای استفاده در گوشی‌های سری گلکسی نوت ۲۰ آماده نخواهد شد.

تا به امروز شاهد انتشار گزارش‌ها و اطلاعات زیادی در رابطه با پرچمداران آینده سامسونگ بودیم که از جدیدترین آن‌ها به احتمال استفاده از سنسور دوربین سلفی زیر نمایشگر و همچنین عدم حضور دکمه‌های فیزیکی روی بدنه اشاره کرد که البته نمی‌توان چندان به آن‌ها اعتماد کرد. در گذشته گوشی گلکسی نوت پلاس با چیپست اسنپدراگون ۸۶۵ پلاس، ۸ گیگابایت رم و سیستم عامل اندروید ۱۰ در بنچمارک گیک بنچ حضور پیدا کرده بود.

به هر حال باید منتظر ماند تا مشخص شود برنامه سامسونگ برای پردازنده نسل بعدی اگزینوس چیست و آیا این چیپ می‌تواند عملکرد بالایی داشته باشد یا خیر. شایان ذکر بوده امسال سه نوع گلکسی نوت 20 معرفی خواهد شد و به نوعی برند کره‌ای در نظر دارد ساختاری مشابه سری گلکسی اس 20 را برای این سری در نظر گیرد. خانواده‌ای تحت عنوان گلکسی نوت 20، 20 پلاس و 20 اولترا.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : تصویر تیزری سامسونگ از محصولات رویداد 5 آگوست

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *