گلکسی اس 21 سامسونگ ممکن است دارای دوربین سلفی در زیر نمایشگر باشد

گلکسی اس 21 سامسونگ ممکن است دارای دوربین سلفی در زیر نمایشگر باشد

طی چند سال گذشته ما شاهد طراحی دوربین‌های سلفی پاپ‌آپ و طراحی سوراخ پانچ بر روی صفحه‌نمایش گوشی‌های هوشمند بودیم اما به نظر می‌رسد که گلکسی اس 21 (در برخی موارد از آن با نام گلکسی اس 30 نیز یاد می‌شود) برای بسیاری از کاربران مبهم می‌باشد. مطمئنا کمپانی اوپو اولین شرکتی بود که از دوربین سلفی در زیر نمایشگر استفاده کرد و سپس ال‌جی مشابه آن را در دستگاه‌های خود تعبیه نمود اما هنوز هیچ برنامه‌ی مشخصی برای تولید انبوه گوشی‌ها به این شکل وجود ندارد.

اکنون در صورتی که شایعه‌ی منتشر شده از سوی Ice Universe تحقق یابد ممکن است شرایط تغییر نماید. افشاگران مشهور هنگ کنگی یک توییت مرموز در توییتر منتشر نمودند که گویا سامسونگ در حال بررسی یک دوربین سلفی در زیر نمایشگر گلکسی اس 21 می‌باشد، این مورد در مورد پرچمدار جدید سامسونگ می‌تواند صادق باشد. هیچ منبع دیگری در این مورد اطلاعاتی ارائه نداده است اما بر اساس توییت منتشر شده، این شرکت کره‌ای اکنون در حال بررسی این فناوری برای گلکسی اس 21 می‌باشد.

لازم به ذکر است که این اطلاعات تنها در حد یک شایعه می‌باشند و نمی‌توان در این مورد اظهارنظر کرد، اکنون باید صبر کنیم تا پس از پایان پاندمی ویروس کرونا اطلاعات اصلی از سوی شرکت رسمی سامسونگ منتشر گردد.

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : گلکسی اس 21 سامسونگ ممکن است دارای دوربین سلفی در زیر نمایشگر باشد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *