کمپانی اپل به دنبال تولید گوشی هایی با نمایشگر انعطاف پذیر است.

Apple patents new manufacturing technique for a "curved touch sensor"

پس از ارائه گوشی های هوشمند با نمایشگر انعطاف پذیر توسط کمپانی آسیایی ال جی ، رقیبان این شرکت هم به دنبال تولید گوشی های هوشمند با صفحه نمایش انعطاف پذیر شدند. چند روز پیش کمپانی ال جی گوشی هوشمند با نمایشگر خمیده خود را ارائه کرد می توانید اطلاعات بیشتر را در مورد این گوشی رو در نگاهی دقیق به گوشی هوشمند با صفحه نمایش انعطاف پذیر LG G Flex مشاهده کنید.

Apple patents new manufacturing technique for a "curved touch sensor"
صفحه نمایش لمسی خمیده کمپانی ال جی

در چند ماه گذشته بحث در مورد گوشی های هوشمند انعطاف پذیر بسیار زیاد شده است ، که این بحث ها با ارائه گوشی جدید ال جی و قعالیت های کمپانی سامسونگ برای ارائه مدل های جدید گلکسی سامسونگ با نمایشگر های انعطاف پذیر این بحث ها داغ تر شده است ، پس از موارد مطرح شده کمپانی اپل بطور جدی تر به دنبال براه انداختن خط تولید گوشی هایی با نمایشگر منعطف است.

 شایعه هایی در مورد تولید مدل های جدید آیفون با صفحه نمایش لمسی منعطف و سنسور لمسی دقیق و نازک در دنیای فناوری منتشر شده است ، کمپانی اپل گواهی ثبت اختراع های زیادی برای گوشی های خود دریافت کرده است ، که اغلب آنها در مورد صفحه نمایش های لمسی بسیار دقیق می باشد ، که به تازکی خبر هایی در مورد ثبت اختراع گوشی هایی با صفحه نمایش منعطف هم در دنیای اینترنت منتشر شده است ، این جای افتخار است که کمپانی آسیایی ال جی توانست تحولی شگرف را در حوزه تولید گوشی های هوشمند ایجاد نماید. و بازار رقابتی را بسوی خود جذب نماید.

مزیت استفاده از این فرآیند در حق ثبت اختراع این است که اجازه می دهد تمام قسمت های یک صفحه نمایش شیشه ای بصورت منحنی ساخته شود. در حال حاضر، برخی از دستگاه های هوشمند تنها دارای ظاهری هستند که با استفاده از یک بستر مسطح با پوشش گنبدی شکل  ارائه شده است. این شکل فناوری شاید باعث گردد حساسیت صفحه نمایش لمسی ارائه شده مقداری دقیق نباشد در این میان برندی موفق خواهد شد که صفحه نمایش لمسی خمیده اش دارای حساسیت مناسب لمسی هم باشد. فرآیند تولید اپل اجازه می دهد که صفحه نمایش منحنی برای کاربر پاسخگو باشد.

بیشتر بخوانید  مدیریت گروه خودروسازی سایپا تغییر کرد

منبع phonearena.com

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : کمپانی اپل به دنبال تولید گوشی هایی با نمایشگر انعطاف پذیر است.

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *