معرفی عطاری آنلاین لوتوس

لوتوس

عطاری آنلاین لوتوس به‌عنوان یک مجموعه بزرگ با سه شعبه در تهران ، گرگان و گنبد فعالیت خود را از سال 1390 به صورت تخصصی در زمینه تولید و تهیه داروهای گیاهی دست‌ساز آغاز کرد. این مجموعه توانست با بهره‌گیری از خواص داروهای گیاهی، در درمان بسیار از بیماری‌ها مؤثر عمل کند و از طریق کارشناسان فعال خود در این حوزه تازه‌های را نیز در این زمینه نیز ارائه نماید. در ادامه این مبحث با ما همراه باشید تا با هدف راه اندازی این مجموعه و محصولات فوق‌العاده این فروشگاه اینترنتی آشنا شوید.

هدف از راه‌اندازی عطاری آنلاین لوتوس

عطاری لوتوس با رسالت تغییر سبک زندگی مردم  از سمت محصولاتی که بر پایه مواد شیمیایی و داروی هستند به سمت محصولات طب سنتی، شروع به تهیه و عرضه محصولات گیاهی کرد. در این راستا مدیریت این مجموعه سعی کرد تمامی محصولات این فروشگاه را  از مواد تازه و طبیعی جمع آوری کند تا از این طریق بتواند گامی بزرگ در راستای ارتقای طب سنتی و استفاده از روش‌های طب سنتی برای درمان بیماری‌ها به‌جای استفاده از موارد شیمیایی بردارد. عطاری آنلاین  با جمع‌آوری فراورده‌های مختلف گیاهی در این فروشگاه و با معرفی مختصر از آن‌ها توانست کاربر را به سمت آشنایی با گیاهان دارویی و خواص معجزه آسای هرکدام از این موارد در طب سنتی سوق دهد.

این مجموعه توانست با آگاهی دادن به کاربر در زمینه گیاهان دارویی آن‌ها را ترغیب به تهیه این‌گونه محصولات به‌جای مواد شیمایی و مضر نماید . بر این اساس این فروشگاه با تکیه‌بر کارشناسان و مشاوران متخصص خود در این زمینه، محصولات طبیعی و ارگانیک را با بهترین کیفیت و کاربرد در اختیار کاربران عزیز قرار می‌دهد.

محصولات دست‌ساز عطاری لوتوس

عطاری آنلاین لوتوس توانست با بهره‌گیری از دانش و تجربیات کارشناسان تیم خود به تولید یکسری داروهای گیاهی دست‌ساز بپردازد تا بتواند هدف خود یعنی بهبود سلامت جامعه را به بهترین شکل محقق سازد. ساخت داروهای گیاهی  دست‌ساز با ترکیبی از چند گیاه دارویی زمانی استارت خورد که کارشناسان این مجموعه متوجه تأثیر دو برابری درمان با ترکیب چند گیاه دارویی شدند در نتیجه دست‌به‌کار شده و محصولاتی را ارائه کردند که در روند تولیدشان از چند ترکیب گیاهی ساخته شد. از جمله این محصولات می‌توان به عرق آرامش‌بخش، عرق تقویت معده، عرق صفرابر و عرق خون‌ساز اشاره کرد. در کنار این محصولات ترکیبی گونه‌ای دیگر از محصولات ارائه شدند که جنبه آرایشی و بهداشتی داشتند که برای سلامت و بهبود پوست فوق‌العاده مؤثر هستند از جمله این گونه محصولات می‌توان به ماسک جلبک ، ماسک خاک روس، محلول آب‌رسان و محلول منافذ باز اشاره کرد.

بهترین محصولات گیاهی عطاری آنلاین لوتوس

مجموعه عطاری آنلاین برای مشتری مداری و جلب رضایت مشتری همواره در تلاش است تا بهترین محصولات را با بهترین کیفیت به بازار عرضه دارد. تمامی محصولات این فروشگاه به روش کاملاً طبیعی و به صورت سنتی تهیه‌شده است. کاربران عزیز می‌توانند از طریق ثبت سفارش به‌صورت اینترنتی و هم تلفنی تمامی محصولات این مجموعه را چه به‌صورت تکی و عمده با بهترین کیفیت در اکثر نقاط کشور دریافت کنند. از جمله بهترین محصولات عطاری آنلاین لوتوس می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

روغن‌های گیاهی : روغن زیتون ، روغن گل سرخ، روغن نارگیل، روغن سیاه دانه، روغن کرچک و…

دانه‌های گیاهی: سیاه دانه، خاکشیر، تخم خرفه، تخم خشخاش، تخم شربتی و …

عرقیات گیاهی: عرق آویشن، عرق شاتره، عرق خارشتر، عرق نعنا، عرق خون ساز، عرق کاسنی و…

دمنوش گیاهی: دم‌نوش چای سبز، دمنوش زعفران، دمنوش لاغری،دمنوش فشارخون، دمنوش یائسگی، دمنوش صفرابر و…

ماسک‌های گیاهی: ماسک جلبک ،ماسک خاک رس

داروهای گیاهی: گل ختمی، کندر، بابونه، بومادران، هلیله سیاه، افسنطین و …

مواد بهداشتی دست‌ساز: محلول‌های ضد جوش، محلول منافذ باز، محلول‌های آب‌رسان، صابون‌های گیاهی دست‌ساز و ضد شوره

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : معرفی عطاری آنلاین لوتوس

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *