کیبورد گیمینگ ایسوس ROG Nightmare معرفی شد

کیبورد گیمینگ ایسوس ROG Nightmare معرفی شد

کیبورد مکانیکی ایسوس ROG Nightmare در چین رونمایی شد. دستگاه جدید دارای سوئیچ قرمز رنگ NX Hawthorn و سه گزینه اتصال سیمی، بی سیم و بلوتوث است. صفحه کلید مکانیکی از جلوه های نورپردازی RGB و سفارشی سازی پشتیبانی می کند و از ساختار واشر سفارشی استفاده می کند.

ROG Nightmare از همگام سازی نور جادویی بی سیم با حداکثر 10 افکت نوری پشتیبانی می کند. همگام سازی نور جادویی AURA SYNC به کاربر اجازه می دهد تا یک فضای بازی روشن ایجاد کند. نرم افزار ARMORY CRATE به شما اجازه می دهد تا پارامترهای صفحه کلید را شخصی سازی کنید. همچنین می توان تنظیمات سفارشی خود را ذخیره کرد و همچنین تنظیمات را به طور یکپارچه در حین استفاده تغییر داد.

صفحه کلید مکانیکی با نورپردازی و گزینه های ارتباطی چشمگیرش یک لوازم جانبی مناسب برای بازی است. همچنین دارای صفحه نمایش OLED است. صفحه کلید مکانیکی جدید ASUS ROG اکنون بخشی از مجموعه ای از لوازم جانبی بازی این شرکت است که به سرعت در حال گسترش است.

صفحه‌کلیدهای بازی جمهوری گیمرها (ROG) به سوئیچ‌های با کیفیت عالی، طراحی‌های نوآورانه و عملکردهای قابل تنظیم مجهز هستند. آنها همچنین سرعت، تطبیق پذیری و نورپردازی همه جانبه را ارائه می دهند. مجموعه کیبوردهای بازی ROG شامل سری ROG Strix Flare و ROG Claymore Core و چندین لوازم جانبی دیگر برای بازی است.

صفحه کلید مکانیکی ایسوس ROG Nightmare در حال حاضر با قیمت 1799 یوان (261 دلار) در چین به فروش می رسد. می توان آن را مستقیماً از Jingdong و همچنین سایر پلتفرم های تجارت الکترونیک پیشرو در کشور خریداری کرد. در حال حاضر هیچ نشانه ای در مورد در دسترس بودن جهانی صفحه کلید جدید ROG وجود ندارد. باید دید که آیا صفحه کلید مکانیکی جدید ROG با استقبال مناسبی در بازار مواجه خواهد شد یا خیر.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  در نمایشگاه IFA 2017 چه گوشی های عرضه می شود؟

نظرات در مورد : کیبورد گیمینگ ایسوس ROG Nightmare معرفی شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *