اندروید 13 به گوشی Galaxy A04 رسید

اندروید 13 به گوشی Galaxy A04 رسید

تعدادی از گوشی‌های هوشمند سامسونگ اخیراً جدیدترین به‌روزرسانی OneUI را دریافت کرده‌اند که مبتنی بر اندروید 13 است و اکنون برای گلکسی A04 سامسونگ عرضه می‌شود. Samsung A04 یک گوشی هوشمند مقرون به صرفه است که در سال 2022 عرضه شد. کاربران ممکن است با جدیدترین به روز رسانی انتظار تجربه کاربری پیشرفته و پیشرفته را داشته باشند. این به‌روزرسانی جدیدترین اندروید 13 و ویژگی‌های آن را نیز در اختیار دستگاه قرار می‌دهد.

آخرین به روز رسانی OneUI 5.0 برای Samsung Galaxy A04 دارای شماره ساخت A045FXXU1BWB1 است. در حال حاضر، فقط قزاقستان این به روز رسانی را دریافت می کند. با این حال، دستگاه های اضافی از سایر نقاط جهان به زودی آن را دریافت خواهند کرد. ممکن است انتظار داشته باشیم که در هفته‌های آینده به‌روزرسانی OneUI 5.0 برای گوشی‌های هوشمند گلکسی A04 جهانی عرضه شود. این برند معمولاً به‌سرعت به‌روزرسانی‌ها را در مناطق جهانی منتشر می‌کند.

OneUI 5.0 آخرین نسخه پوسته اختصاصی سامسونگ است که بر روی اندروید 13 ساخته شده است. این رابط کاربری را با تعدادی ویژگی و پیشرفت های جدید بهبود می بخشد و درک و کار با آن را ساده تر می کند. در اینجا چند پیشرفت قابل توجه وجود دارد که کاربران سامسونگ A04 می توانند با آخرین به روز رسانی OneUI 5.0 پیش بینی کنند.

زبان طراحی اصلاح شده در OneUI 5.0 یکی از قابل توجه ترین تغییرات است. با زیبایی شناسی و نمادهای جسورانه تر، طراحی جدید پیچیده تر و مدرن تر است. رابط کاربری به طور کلی بهبود یافته است و انیمیشن ها روان تر و روان تر هستند. به لطف بهینه سازی عملکرد OneUI 5.0، کاربران Samsung A04 می توانند عملکرد سریع تر و ساده تر را پیش بینی کنند. به دلیل طراحی مؤثرتر رابط کاربری تجدیدنظر شده، عمر باتری و عملکرد کلی ممکن است افزایش یابد.

بنابراین این تمام چیزی بود که ما باید در مورد عرضه به‌روزرسانی OneUI 5.0 مبتنی بر Android 13 برای گوشی هوشمند سامسونگ گلکسی A04 پنهان می‌کردیم.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  اولین مانیتور خمیده گیمینگ جهان در همایش صنعت بازی در تهران

نظرات در مورد : اندروید 13 به گوشی Galaxy A04 رسید

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *